Mijn aardijkskunde was niet zo best...

Mijn TomTom is mijn beste vriend..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uletje schreef:Nabab de Rêve. Ja dat gevoel ken ik, hier duurt het nog wel een week of drie denk ik voor het veulen zich laat zien. Het MERRIEveulen he@Jessje: van welke hengst is je merrie drachtig? vanacht is er een veulentje geboren bij ons op stal.. als ik dat zo zie kan ik die van mij er wel uitkijken!!
potverdikkie schreef:PJ@ Flushen met betadine doet heel vaak wonderen indd!! Ik neem aan dat ze een kweek hebben genomen om erachter te komen welke bacterie het is?
Saffier@ poeh dat is indd een hele onderneming, hoop dat je het wel een leuke onderneming vindt gezien de omstandigheden...
Neonlight schreef:Welke omgeving van brabant zit jij eigenlijk?
Nou, morgen zie ik eindelijk weer 1 van mijn 2 knollies!!Het is wel vreemd hoor zo helemaal paardloos. Hoewel ik het druk zat heb met al die wedstrijdhackney's nu, maar ik mis mijn eigen spikkeltjes wel. Morgen ga ik Devdan een bezoekje brengen, die heb ik al meer als een maand niet gezien. En hopelijk komt over ongeveer 1,5 week Neon drachtig thuis.
ProudJustify schreef:potverdikkie schreef:PJ@ Flushen met betadine doet heel vaak wonderen indd!! Ik neem aan dat ze een kweek hebben genomen om erachter te komen welke bacterie het is?
Saffier@ poeh dat is indd een hele onderneming, hoop dat je het wel een leuke onderneming vindt gezien de omstandigheden...
Ja ze hebben eerst een kweek genomen om te kijken om welke bacterie het gaat.
DA had het eerst namelijk over spoelen met antibiotica maar bij deze bacterie schijnt
dat niet te helpen dus vandaar dat hij heeft gespoeld met betadine dat was het enige
wat zou kunnen helpen. Meestal wel goed restultaat hiermee, maar soms lukt het toch
niet helemaal. Ik ga maar gewoon van het ergste uit dat het niet gaat lukken om haar
drachtig te krijgen, dan valt het alleen maar mee als het wel lukt toch