Ik kreeg nu geen geluid bij de allert.Hij kwam ook niet op mijn beeldscherm.En nu ook geen allert via mijn mail....
Ik heb wel een alert binnen gekregen via de mail, maar dat was een testmail volgens mij... de lollifantencam doet het weer!
FennekeR schreef:Ik heb ook geen alert gekregen via de mail, moet ik me dan weer opnieuw aanmelden Marije? En waar?www.foalnet.com maar eens proberen gok ik
Ja.. was volgens mij een tijd geleden, maar die heb ik niet gevolgd en eerlijk gezegd weet ik ook niet of die al bevallen is
Hihi, ik kreeg 2 testallerts binnen!Lang geleden dat ik hier geweest ben.Ik lees af en toe wel mee, maar post niet.
Hey hallow allemaal ik ben e ook weer effe. Wie hebben jullie op dit moment aan staan?Ik de olifanten en die cam waar je er 3 tegelijk ziet. meer niet.Hoe zit dat trouwens met die orca cam ?
Hahaha, ik heb weer wat los gemaakt geloof ik We vragen het wel even aan Marije als ze er weer is, die weet het vast nog wel
Ik vind op dit moment de olifanten het leukst Midnight heb ik wel aan staan,maar ik vind het waardeloos dat het zo klein is.Flair heb ik aan staan;die loopt buiten.