Succes met de kleine man!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kimmes schreef:Ach,moet hij geopereerd worden?Is dat al zeker of hoor je dat ook vrijdag?
Nou,misschien geen beugeltjes,maar wel een operatie.
Dat zal ook een duur grapje zijn
Allemaal blijven storten dus
Sterkte meis
en dan waarschijnlijk weer een paar dagen/weken op stal ,had me dat verleden jaar helemaal anders voorgesteld ,had graag eens een keuring meegedaan ofzo ,maar het zal allemaal anders uitdraaien ,volgens mij mag ik iedereen al bedanken als ie tot een mooi gezond paard uitgroeit 
libke schreef:Ze beslissen pas vrijdag wanneer hij naar huis mag .Maar het slechte nieuws is dat hij binnen een aantal weken (2 of 3 toch) onder het mes zal moeten om zijn beenstand te corrigeren ;Ze spreken van een "kleine chirurgische ingreep" .Heeft iemand hier ervaring mee ?
Het wordt nogal gedaan bij veulens met X of O benen
)

;Volgend week woensdag zijn de braces klaar en kan ie met mams op de weide .Hij zal wel in spaanse pas lopen ,maar het zal hem de kans geven om met rechte benen te leren lopen en sterker te worden .Dat wordt dan dagelijks aangespannen en rechter gezet en in 3-4 weken zou het voldoende moeten zijn ,hij mag afgewisseld 8 uur met en 8 uur zonder lopen en zal in het begin ook pijnstillers bijkrijgen.
Veel succes met de braces. En nu maar hopen dat de week snel voorbij gaat en hij in de weide kan!
! poes schreef:Hemel ik hoop dat het hummeltje het allemaal een beetje goed oppakt dan. Hemel wat zal dat beestje straks een schade moeten inhalen.. Ik blijf gewoon meeduimen...