Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kabayo schreef:Oh pasha toch volgend jaar? Jammer, maar toch leuk dat je in 2019 een veulen krijgt
.
.
. Wel is Belle volgens mij wel echt op de eisprong geinsemineerd(had een groot zacht ei van 5 cm) en Biscuit(had een ei van 5,8 cm) volgens mij ook als t raak is, wel ook beide afgespoten..dus miss nog een extra kans op hengstjes bij beide..Hope had een ei van 4,4 en is afgespoten. Bibi weet ik nog niet precies, wordt morgen geinsemineerd. Fierté haar grootste ei was vandaag iets van 4,2 cm, maar moet miss zondag weer geinsemineerd worden. Maar afijn dat op de eisprong insemineren zal miss ook weer de werking van de appelazijn beinvloeden..Maar ja dat is dus met afspuiten zo, je weet nooit of ie voor dat dat werkt al eraf gegaan is of niet en dus niet wanneer t precies geweest is.. Finn__ schreef:Succes met waken Aniek!

Ik vond het allemaal reuze interessant!
ik ben misschien ook gewoon wat te nuchter hiervoor 
Wij willen gaan fokken, als dit jaar alles goed gaat en het bevalt willen we het uit gaan breiden.

Tinniie schreef:Idd paardensperma is daar niet geschikt voor..
En dan heb je ook nog zo'n dingen
http://www.emlabgenetics.com/Pages/FILL ... TPLUS.aspx