SMELTTTTT.... wat een heerlijk dingetje zeg.. Sterkte met mams ik hoop dat ze snel weer gezond kan genieten van haar mooie kleine dametje..
aerdenhout1
Geplaatst: 24-08-11 17:19
Ik zie je topic al een hele tijd voorbij komen en dacht..NU ga ik toch maar eens kijken. Wat een plaatje! Ze zijn erg leuk he, ezeltjes! Ik heb er ooit 2 gehad, maar die maakten zo'n herrie...en vooral heel vroeg in de morgen...dat de buurt er niet zo blij mee was. Maken die van jou ook zo'n kabaal als je er aan komt om te voeren?
ooooooooooh!!! eindelijk! Wat een prachtig veulen! Die foto's om te smelten gewoon. Het was het wachten wel waard! Gefeliciteerd! en beterschap met Colette
Hier nog een stille meelezer! Ik volg het topic al een aantal dagen, maar steeds geen baby! En nu dan eindelijk een baby. Wat een plaatje, van harte gefeliciteerd met de mooie kleine! En beterschap voor mama, hopelijk komt ze er snel weer bovenop.
Hoi ik volgde je topic al ff en ik wil je van harte feliciteren met je mooie veulen! Ik hoop voor je dat het goed gaat komen met Colette!
Sjors
Geplaatst: 24-08-11 18:31
Nogmaals: wat een scheetje zeg! die oren Als ik jou was zou ik dat stroomdraad even strak trekken, kunnen ze zich eigen in verwonden, vooral nu er zo'n kleintje tussen loopt