Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Victory2000 schreef:Gaat wel snel hier.Gisteren lag mijn internet eruit(ziggo???).
Victory staat nu op merrie brok maar vind het helemaal niet lekker!!!Daarnaast eet ze zand,dus sand clear erin.Maar ook dat eet ze niet op.Iemand sugesties???
Verder ligt ze heeeeel veel voor een merrie die nog 3 mnd moet.Ze vind er duidelijk niks aan om drachtig te zijn.Als ze al een beetje fris is,duurt dat maar 5 min.Dan komt ze naar me toe en wil ze weer naar stal.
Ze eet ook niet al haar hooi meer op.
Arme merrie.....
Victory2000 schreef:Is ze wel helemaal fit (oa temperaturen?) Victory ,dit vind ik nl niet helemaal normaal..Gaat wel snel hier.Gisteren lag mijn internet eruit(ziggo???).
Victory staat nu op merrie brok maar vind het helemaal niet lekker!!!Daarnaast eet ze zand,dus sand clear erin.Maar ook dat eet ze niet op.Iemand sugesties???
Verder ligt ze heeeeel veel voor een merrie die nog 3 mnd moet.Ze vind er duidelijk niks aan om drachtig te zijn.Als ze al een beetje fris is,duurt dat maar 5 min.Dan komt ze naar me toe en wil ze weer naar stal.
Ze eet ook niet al haar hooi meer op.
Arme merrie.....
Saffier schreef:Goedenmorgen!!!
Vooralsnog wil Amour niets weten van de Equimax tabs.
Ik heb altijd wel veel geduld, maar nu wordt ik toch echt gek van dat beest..... De andere paarden zijn 3 weken terug ontwormd. Meneer dus nog steeds niet. Krijg m gewoon niet te pakken. Morgen maar eens proberen met wat paaltjes en schrikdraad. Kijken of ik m in kan sluiten.
Hij loopt namelijk niet weg omdat ie bang is, maar gewoon omdat het een etter is.