BaudyH gatver, wat erg.. heel veel sterkte. Ik hoop dat het gaat lukken met het koppelen aan de guste merrie. Dat zou nog iets van troost bieden.
Charmfaith, wat een onzekerheid en een stress. Ik hoop dat het muntje toch de goede kant op valt voor de twee overgebleven drachtige merries.
Ik ben de naam even kwijt maar degene met de hoefzweer en risico op bevangenheid ook heel veel sterkte. Ik hoop dat het niet de kant van bevangenheid op gaat.
baudyh
Geplaatst: 29-02-20 00:06
Ze wennen alvast aan elkaar
Ze zijn ook een soort familie. Phirola is van Uphill en mevr G is van Oscar ( de Vader van uphill)
marije1502
Geplaatst: 29-02-20 00:41
och arm dier. wel een knap dier! ik hoop dat ze het veulen accepteert! en charmfaith: ook al zo heftig! heel veel sterkte en duimen inderdaad dat de overige 2 dames gezond blijven!
tinkerbellz
Geplaatst: 29-02-20 00:45
Jeetje Baudyh, ik moest hier even op reageren...
Wat ontzettend triest voor jullie...
Heel erg veel sterkte met het verlies en ik hoop dat het gaat lukken met het koppelen van haar mooie veulen
Jemig baudyh wat een vreselijk triest nieuws! Heel heel veel sterkte en hopelijk lukt het koppelen van Phirola met mevr G.. Wat een regelrechte nachtmerrie zeg.. Rust zacht Zirola
tinkert_tje
Geplaatst: 29-02-20 00:55
Wat een vreselijk bericht baudyh hopelijk lukt het koppelen met mevr G. Nogmaals sterkte.
Sterkte baudyh! Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat het slaagt met de pleegmerrie.
Renske, ook bij jou schrikken geweest maar fijn dat ze opknapt.
Muronia
Geplaatst: 29-02-20 08:37
Och die arme baby, ik hoop echt dat het gaat lukken zo..
Een veulentje erbij was wel een mooi positief dingetje geweest in dit topic vannacht maar ze laten nog even op zich wachten volgens mij?
Wij hebben vandaag de 300 dagen mijlpaal, dus echt richting het aftellen vanaf nu.
Haar uier doet nog niks voorlopig maar ze wordt wel zwaar nu. Gisteren voor het eerst even weer zonder deken naar buiten, heerlijk. Laat dat voorjaar maar komen hoor!
Evelien_MG
Geplaatst: 29-02-20 08:46
Charmfaith wat triest ook. En wat een spanning wat betreft de andere 2 merries! Heeel hard duimen dat zij een gezond veulentje mogen krijgen!
Hier een rustige nacht gehad uier zet niet verder door banden verslappen nog niet en zie ook nog geen verandering in gedrag... geduld wordt op de proef gesteld.
Bedankt voor de tips. Ze staat ingepakt dus weken zal er niet doorheen komen vrees ik. Ze loopt echt heel slecht, het is zo zielig. Ben vooral bang dat ze hoefbevangen wordt. Staat nu dus sinds gisteren aan de novacam maar lijkt nog geen verandering in te zitten.
Getty_Maan
Geplaatst: 29-02-20 12:12
Jeetje deze kant hoort er helaas ook bij, weer even met de neus op defeiten gedrukt..
Heel veel sterkte baudyh, hoop dat het slaagt met de pleegmerrie en dat je een groot sterk veulen krijgt.
Charmfaith, jij ook veel sterkte. Hopelijk breidt het zich niet uit.
En jij ook sterkte change, naar Dat je niet zoveel kan doen.
Oei Change, hopelijk snel beterschap daar.. het is niet leuk om zo hulpeloos te zijn hè. :/
We worden hier echt elk jaar met de neus op de feiten geduwd helaas.. Baudyh ik hoop echt dat ze het veulentje gaat aannemen! Hoe verliep het flessen vannacht?
Pff Charmfaith wat een miserie hè, hopelijk verwerpen de 2 andere niet.. vooral goed oppassen met de verworpen foetus en alles wat daarbij komt kijken van uitscheiding en nageboorte enz.. dat is echt een mega bacteriën-bom voor Rhino.
Hier staat Satinka’s uier nu echt op springen.. Dag 323, vorig jaar is ze op 330 bevallen.