Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het kwam gisteren bij thuiskomst ter sprake en toen ik zei dat ik niet wilde gaan werd ik voor gek verklaard en werden al mijn tegenargumenten onderuit gehaald. De keuring in onze regio is op 28 juli, dus ik heb nog eventjes om er over na te denken. Bellarose schreef:Ik heb toen dat boek Paardenfokkerij gekocht van Paul de Vries, dat was volgens velen hét boek om je uitgebreid in te lezen over bevallingen en complicaties. Een Red Bag bevalling wordt er niet eens in genoemd.
Gisteren en vandaag is er hard gewerkt, maar het resultaat is erg mooi geworden. Nog een maandje en dan komen de paarden naar huis
Ze mogen eerst de weide bij de boerderij kaal eten, dan kan de weide hier mooi aangroeien, want die is vorige week gemaaid en vandaag weer bemest.

Zodra er iets met de kids is, belt hij me direct om het te bespreken, hoe hij moet handelen of om door te geven dat hij later is. Van de week tot 4 uur 's nachts met Mas gezeten omdat die niet helemaal fit was. Wat een vent

baudyh schreef:Wat laat die keuring zeg, 2 sept. Wij hebben 7 juli keuring.
Leuk Andrea gewoon gaan. Ik ben altijd nieuwsgierig wat de hoge heren te zeggen hebben. Of ik het een beetje met ze eens ben.
We gaan met het dressuur veulen Mr Brown en met het tuigpaard veulen Miantha.

lijkt me jammer!

dus nu nog 10 te gaan.