Vulina schreef:Haha, zou wel handig zijn.. Gelijk zadelmak
Jullie lopen nog op kop Wish en Patrick! Als jullie nu eens vannacht een veulentje krijgen? Dan mogen wij morgennacht en dan mag Olijf overmorgen nacht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ViefJor schreef:Hoihoi,
mag ik wat vragen? Ik merkte dat mn merrie wat kribbiger word als ik aan dr buik zit, ook heeft ze op haar uiers witte kortsjes zitten.. Is dit normaal? Ze word volgende maand 2
als ze niet hengstig is dan, heb alleen nog geen duidelijke tekenen gezien van hengstigheid. Ze ging alleen een week wat dieper door de benen met het plassen, en de urine was troebeler. Dustinlover schreef:Gefeliciteerd Chrlooot!! Wat een knoeperd is het zeg!!!
Olijf: ik wil ook foto's zien!!
Viefjor: Heeft ze bij een hengstje gelopen of iets? En heeft ze een volle uier of theezakjes?
Verder ben ik echt een zeef en ben ik de rest alweer vergeten
mag er ook gewoon aan zitten

.
:
. Die dacht ook: dat is te koud voor mijn kind. (en ook voor de baas, gatver, ik hoopte zo dat het mooier weer zou worden, mijn tenen vriezen er weer af
)
. Die is het ook zat, vooral als er zo'n kleine draak je niet met rust laat en verwacht dat je met hem gaat spelen. Noiva daarentegen is een blije pinda en speelt uitgebreid met de kleine rotzak. Iets waar de andere dames erg blij mee zijn (zijn zij van hem af. Ze zal wel weer een hengstje krijgen met dit gedrag
Cynthia82 schreef:Mimmetje schreef:Ik zal es even wat mooi weer gaan bestellen.... deze sneeuw aanbieding hebben we nu wel gehad...
Is het jou wel gelukt? Ik kreeg te horen dat de levertermijn ongeveer 3 weken is en als ik er een spoedje van wilde maken, kon ik voor e600,- op het vliegtuig stappen naar Egypte...

Briesje is nog zo fit als een hoentje en rent en bokt de bak nog door, ze staat nu alleen niet meer zo soepeltjes op 
ben zooo benieuwd! Het worden zijn laatste twee veulens bij een ander. Heb nog wat zaad bewaard voor ooit met Bries te gebruiken.