Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vanochtend ben ik apart vertrokken, had de auto volgeboekt met gezelschap.
Op het terrein aangekomen gelijk bezig met de pony's, gezien ze in de eerste rubriek zaten. Uiteindelijk bij de ring aangekomen werd er eerst op type geplaatst, FD voorop! Na de plaatsing moesten ze allemaal individueel 2 rondes draven, hij draafde wel, maar showde helaas niet zoals hij dat thuis kan... Dat heeft hem waarschijnlijk ook zijn plek gekost, want hij werd nadat alle veulens geweest waren op de tweede plaats gezet. Er kwam een veulen op die naar mijn mening in de draf zijn voorbeen niet wegzette en qua type dus ook al onder FD geplaatst was.
), over goede beweging beschikt, maar dus helaas in houding wat liet zitten. Maar onze pummel heeft het goed gedaan! 

Hij staat nu met een flinke permanent te smikkelen van zijn kuil en zal zo wel lekker gaan slapen. Hij heeft zich goed gedragen, was naar mijn mening weinig onder de indruk. Misschien ook wel door moeders, die kent het terrein en het keuringsgebeuren wel, dus die loodst hem er wel doorheen. 
Maseike schreef:Muzefee thnkxxx.
Ik ben niet snel stuk te krijgen maar wat ik kreeg paar minuut terug van inowa ow ow.
Het liedje is zo speciaal voor mij, onze laatste rit op Mon en nu onder het filmpje bij Mon en Girlie.
Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt meid.
Maseike schreef:Muzefee thnkxxx.
Ik ben niet snel stuk te krijgen maar wat ik kreeg paar minuut terug van inowa ow ow.
Het liedje is zo speciaal voor mij, onze laatste rit op Mon en nu onder het filmpje bij Mon en Girlie.
Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt meid.
http://www.youtube.com/watch?v=JXeCHmKdDzU
dus niet luisteren naar muziek haha.