Het sneeuwt hier nog niet, hoeft van mij ook niet. Als het eerst maar weer voorjaar is!
Ik mag weer meedoen. Heb afgelopen weekend een drachtige merrie gekocht, ze is 24 maart uitgerekend dus toch nog een veulentje volgend jaar! (ik had zelf niet gedekt) Ze heeft vorig jaar 12 maanden gedragen dus dat beloofd wat.
JAAA!!! Ik krijg eindelijk een nieuwe trailer!! Na lang overleggen met mijn ouders heb ik een trailer uit mogen zoeken. Ik zou eigenlijk voor kerst een auto krijgen maar ik heb ze kunnen overtuigen dat ik veel meer aan een trailer had. Ik ben vanmiddag naar de trailerhandelaar geweest en toen hebben mijn moeder en ik een mooie aluminium 2 paards trailer (mooi makkelijk ook straks met het veulen) uitgekozen. Hij is besteld en als het goed is dan komt hij eind januari binnen!
wowowo een auto of een trailer cadeau. Dat is nogal wat!!
Gem
Geplaatst: 16-12-09 19:52
Kanonnen zeg... een auto of een trailer. Nou... om je de waarheid te zeggen (no offence): mijn kinderen (hoe rijk of arm ik ook ben) krijgen van mij nooit en te nimmer een auto cadeau .
Ben ik dan overigens de enige die absoluut geen sneeuw wil? Zijn we net weer lekker begonnen met rijden en longeren (vandaag heeft Ster samen met Joelle, haar kersverse ruitertje, een leuk buitenritje gemaakt, grotendeels zonder dat ik nog een touwtje er aan had hangen ), krijgen we die klonten weer onder de hoeven .
Ik wil ook geen sneeuw!! maar ligt wel een beetje, genoeg om de oprit bij de paarden spekglad te maken, gelukkig had ik ze op tijd binnen, maar ze zijn inmiddels op stuiter niveau aangekomen.. Hoop dat het morgen mee valt met de sneeuw, dat ze wel even beentjes kunnen strekken
manueeltje84
Geplaatst: 16-12-09 20:35
Voor mij ook geen sneeuw! BRRR veels te koud. We hebben dan wel een binnenbaan, maar moet wel fatsoenlijk over het erf kunnen met de paarden. We kunnen door de vrieskou de molen al niet gebruiken, dat is al erg genoeg.
De auto was ook eigenlijk omdat ik er echt een nodig heb. Mijn ouders hebben veel geld van mij geleend en op deze manier betalen ze dat aan mij terug. Ik vindt het zo eigenlijk ook veel prettiger, ik heb dat geld nu toch niet nodig. Laat mij dan maar lekker af en toe een mooi cadeau krijgen.
Al_Zawraa
Geplaatst: 16-12-09 23:02
Hier regent het alleen maar Dan had ik toch liever sneeuw gehad..
Vanochtend lag Aziza's veulen zó scheef, ik moest er even een foto van maken. Hij is wel met mijn telefoon gemaakt, dus niet zo goed van kwaliteit.
wow das inderdaad erg scheef. Arm paard Dat moet voor de merrie echt niet prettig zijn.
manueeltje84
Geplaatst: 16-12-09 23:05
InekeH87 schreef:
wow das inderdaad erg scheef. Arm paard Dat moet voor de merrie echt niet prettig zijn.
Het veulen hangt iig lekker
Gem
Geplaatst: 16-12-09 23:11
Veulentje in een hangmatje . Merrie liep zeker wijdbeens om niet te gaan zwalken .
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-12-09 23:15
Haha, een dwarsliggertje.
Al_Zawraa
Geplaatst: 16-12-09 23:44
Ze had er weinig last van, in ieder geval liet ze niets merken. Net ervoor was de hoefsmid geweest, toen die met haar achterbenen bezig was, ging het veulen wel tekeer, toen was ze echt boos. Ze keek steeds heel chagrijnig naar haar buik, en beet mij 1 keer bijna in mijn hand
ArabianRanch
Geplaatst: 16-12-09 23:58
Al_Zawraa schreef:
Ze keek steeds heel chagrijnig naar haar buik, en beet mij 1 keer bijna in mijn hand
hihi heel herkenbaar van Aziza. Wij hadden een verzorgster, als zij Aziza ging borstelen toen ze drachtig was, begon ze gewoon te stijgeren. IK mocht overal bij komen, maar vreemden.... pfooeee wat een kittige tante Ik mag haar zo graag. Ze heeft dus last van een 'dwarsligger'
nou, hier ligt nu wel snel tis niet heel erg veel, 10 cm denk ik.. ach. leuk even voor kinderen en voor het beeld, maar hoop dat het wel goed weer weg smelt en niet allemaal van die bruine smurrie wordt..
hier sneeuwt het nu wel. Gister niets gezien en nu begint het. De pony's staan wel al buiten, die vinden de hele dag in de stal echt niet leuk. Dan breken ze de hele tent af!
Ik hou ook echt niet van sneeuw,zou het liefste een winterslaap gaan houden!
Heb de hele week aleen nog maar kunnen stappen want savonds was de bak te hard,ook geen tijd om naar de binnenmanege te gaan.Dat belooft wat voor zaterdag...mn laatste concours zou weleens mn aller slechtste kunnen worden...
Hier ligt ook aardig wat sneeuw. Maar helaas moet ik gewoon werken, leuk hoor 3 kwartier in de auto zitten met sneeuw, maar ja wel lekker warm gelukkig