Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mister01 schreef:cindybijl: wij hebben het afspenen van het hengst veulen van vorig jaar (wij hebben onze merrie drachtig met veulen eraan eind augustus gekocht) na 9 maanden pas gedaan ivm de verhuizing die ze hebben meegemaakt.
we hebben het veuelen bij de merrie kudde laten staan en de merrie in een andere paddock gezet, en dat ging erg goed.
Daan_Ordeal schreef:Ik weet ook niet wat ik moet doen, omdat Ordeal nu toch best opschiet wat aantal dagen betreft, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat het er al aan zit te komen. Ze is juist nog helemaal zichzelf en nog super fit.
Ik twijfel dus ook steeds of ik daar moet gaan slapen of niet. Erg lastig allemaal.
Airborn schreef:omg omg omg, vrijdag een date! mn eerste date in like 2 jaar... nouja, en voor die tijd eigelijk ook nog nooit een echte first date gehad... SPANNNEND!!!
erhmm, heeft alleen niet zoveel met dikkebuikentopic te maken, lol... sorry :P
hiboune schreef:Update
Gaat niet goed met silke
Ze heeft gelukkig geen koorts was 37.9
Maar ze staat achter met een touw tussen haar benen omdat ze anders niet kan staan helaas was dat touw net onder het wassen en temperaturen los geschoten en toen zag ik pas dat ze echt slecht is
Ïk ben bang dat ze blijvende zenuw schade heeft opgelopen in het kruis.. En dit niet goed gaat komen..
Kijken het nog aan tot morgen of ze wat opknapt anders moeten we haar denk laten gaan..
Ze heeft nu antibiotica en pijnstillers..
Heb net nog contact gehad met de da ze ziet het vrij somber in als haar benen niet gaan bij trekken..
Van alle gevallen waar ik van weet waar dit ook gebeurt is was het volgens mij niet goed gekomen..
Gvd wil me meissie niet kwijt!!!!
hiboune schreef:Update
Gaat niet goed met silke
Ze heeft gelukkig geen koorts was 37.9
Maar ze staat achter met een touw tussen haar benen omdat ze anders niet kan staan helaas was dat touw net onder het wassen en temperaturen los geschoten en toen zag ik pas dat ze echt slecht is
Ïk ben bang dat ze blijvende zenuw schade heeft opgelopen in het kruis.. En dit niet goed gaat komen..
Kijken het nog aan tot morgen of ze wat opknapt anders moeten we haar denk laten gaan..
Ze heeft nu antibiotica en pijnstillers..
Heb net nog contact gehad met de da ze ziet het vrij somber in als haar benen niet gaan bij trekken..
Van alle gevallen waar ik van weet waar dit ook gebeurt is was het volgens mij niet goed gekomen..
Gvd wil me meissie niet kwijt!!!!