Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vermoet namelijk wie het is geweest
tesamen met meer info die ook maar enkele wisten. was er maar 1 die overbleef die alle info wist waar de dierenbescherming mee kwam.
Oeh wat zou ik boos zijn zeg als mij zo iets zou
Ze zou ontslagen moeten worden als ze zulk ziekelijk gedrag vertoond.

merel1618 schreef:ja, ik ben super link nu, denk erover om van da te veranderen.
dit omdat deze persoon werk en prive dus niet gescheiden houd.
en het lijkt mij dat ze als assistent van een da beter moet weten.
Muzefee schreef:Jah in principe zou je de Dierenbescherming toch wel kunnen vragen wie de melding heeft gedaan ?
En er komt vast nog wel een 3e meeting
Een gezellige "kerst"meeting of zo
zijn ook nederlanders die wat beter duits kunnen en al wat meer conectie's hebben, dus ook bij de dierenbescherming hier
ProudJustify schreef:Inderdaad Nicole, we gaan nu gewoon op de datum dat de meeste mensen kunnen en die derde meeting komt er vast ook nog welEen gezellige "kerst"meeting of zo
Of eh.. hengstenkeuring? Groot indoor concours ergens? Hengstenshows in het voorjaar? Genoeg te bedenken voor volgende meetings
Muzefee schreef:Ze doet wel erg verdacht zeg. Net of ze dus 'toevallig' wat van de, zogenaamde, verwaarlozing wist. Verdacht hoor !
Nicole288 schreef:ProudJustify schreef:Inderdaad Nicole, we gaan nu gewoon op de datum dat de meeste mensen kunnen en die derde meeting komt er vast ook nog welEen gezellige "kerst"meeting of zo
Of eh.. hengstenkeuring? Groot indoor concours ergens? Hengstenshows in het voorjaar? Genoeg te bedenken voor volgende meetings
![]()