adriana schreef:Hoi hoi, wat gaan jullie allemaal weer snel, wie heeft een samenvatting?
Erg korte samenvatting: niks geboren, veel dikke buiken + uiers en steeds zenuwachtiger wordende baasjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
adriana schreef:Hoi hoi, wat gaan jullie allemaal weer snel, wie heeft een samenvatting?
Cayusejuhh schreef:nou ik vind boven staand paard geen mooi diertje.. hele bouw klopt niet .. maar goed
vind het erg apart dat je fotos plaats van een paard die niet van jou is.. en je de eigenaar niet heb aangesproken. want dan weet je toch dat dat berber de eigenaar is? als jij vraagt aan haar mag ik de fotos op Bokt plaatsen. zal zij wel zegggen van die staan er alvind het een apart verhaal
moet zeggen als iemand dat bij mij veulen doet .. ik erg woest zal worden.
Helina0611 schreef:
ik heb al eerder uitgelegt dat de eigenaar weet van wat ik hier zet en niet. en als ze beber is so wat???![]()
ik ga toch niet als een klein kind naar haar toe en vraag ben jij beber op bokt. dan moet ze aan mij haar achterste van de tong laten zien. is dus echt niet nodig.![]()
als zei foto's plaats moet zei dat weten. en wat ik doe ik. er staan mischien 2 foto's het zelfde er op wat maakt dat uit.![]()
als ik had geweten dat er een topic was had ik ze NIET geplaatst.
over dat veulen wil ik kwijt dat hij er nu niet zo meer uit ziet en dat deze foto bijna een jaar oud is en dus geen goed beeld geeft.er had iemand om deze fotos gevraagd dus heb ik ze geplaatst vandaar.
amandakè schreef:eneuh .... ik zou ook niet willen dat er iemand anders foto's van mijn paard/pony/veulen plaatst hoor
Cayusejuhh schreef:vind het erg apart dat je fotos plaats van een paard die niet van jou is.. en je de eigenaar niet heb aangesproken. want dan weet je toch dat dat berber de eigenaar is? als jij vraagt aan haar mag ik de fotos op Bokt plaatsen. zal zij wel zegggen van die staan er alvind het een apart verhaal
amandakè schreef:eneuh .... ik zou ook niet willen dat er iemand anders foto's van mijn paard/pony/veulen plaatst hoor
Cayusejuhh schreef:amandakè schreef:eneuh .... ik zou ook niet willen dat er iemand anders foto's van mijn paard/pony/veulen plaatst hoor
jupanders
Sammie schreef:Cayusejuhh schreef:vind het erg apart dat je fotos plaats van een paard die niet van jou is.. en je de eigenaar niet heb aangesproken. want dan weet je toch dat dat berber de eigenaar is? als jij vraagt aan haar mag ik de fotos op Bokt plaatsen. zal zij wel zegggen van die staan er alvind het een apart verhaal
Was het trouwens ook niet zo dat je alleen éigen en evt. verzorgpaarden mag melden? Staat me iets van bij. Ik zou het ook niet echt leuk vinden, sterker nog ik zou ook boos worden als iemand elke keer foto's zou plaatsen van mijn paarden & veulen.