Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toushie schreef:Xyaartje , geduld opbrengen in die laatste periode is echt gewoon moeilijk. De eerste 10 maanden gaan vaak wel prima maar dan.. maar die merries laten je wel geduld hebben dat is duidelijk. Agh maar lammetjes en al dat kleine spul blijft ook gewoon ongelooflijk leuk.
Waar bij jou de uiers stil staan gaat indian er hard mee vooruit.
[ [url=m/wRk9gf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ckqT7I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z60mmC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T4WcjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Zoë is nog niet veilig. De Vaars is even afwachten wanneer die besluit te gaan bevallen).
. Zelfs met de uier dat ze nu heeft zou ze in feite al kunnen bevallen.
. Die kunnen heerlijk gaan spelen met elkaar
. 

Mooi buikje. Heerlijk zo samen in de schuilstal zo relaxt, genieten!
donkerbruin vind ik ook zo mooi.
Ik heb ook drachten gehad waarbij ik niks zag bewegen. Dat was meestal bij de merrie drachten. Maar ik snap je zorgen. 

plaatjes van een veulens!

Morgen nog werken en dan 4 dagen vrij
Lekker buiten heerlijk! 
Ik had mij maanden terug hier aangemeld maar heb eerst weinig mee gepost, af en toe wat gelezen, ander word ik nog zoveel ongeduldiger...

.
Frodo (de hengst die in de kudde loopt) wilde er vandaag heel graag op. Kwam er hinnikend heen, even snuffelen, toestemming vragen, maar na een 'nee' van Maria ging die weer rustig grazen. Ze heeft hem in het afgelopen jaar onwijs goed opgevoed daarin
.
. Super handig zo'n merrie die de kudde leden goed opvoed
.
.
.

En ze heeft een naam: ECF Illyana
, dus nog geen spanning hier. Maar ze heeft ook nog een maand.

Tinkels schreef:Tussen de middag geboren! Vanmorgen was er niks anders dan anders… vanaf de eerste foto tot geboorte was ze er in een kwartier.
[ [url=m/gbmzLe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8uoGIY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iUkYeX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8vkvV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gl7g0a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow wat een verrassing! Gefeliciteerd!
accepteren de merries dat gelijk? Dat duurd hier altijd even voordat ze bij elkaar kunnen komen