Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brigitte_D schreef:Baudyh, vraagje(mocht je geen behoefte hebben hier op te reageren,respecteer ik dat uiteraard). Hoe doe je het nu met het veulen, alleen op stal en om de zoveel uur de fles?
baudyh schreef:Brigitte_D schreef:Baudyh, vraagje(mocht je geen behoefte hebben hier op te reageren,respecteer ik dat uiteraard). Hoe doe je het nu met het veulen, alleen op stal en om de zoveel uur de fles?
Ze staat alleen op stal naast de merrie die straks haar pleegmoeder gaat worden. Ze heeft nog bij Zirola gedronken vlak voordat Zirola ingeslapen werd. Ze heeft nog geen honger en wil dus nog niet drinken. De DA zegt dat ze dat wel gaat doen als ze honger krijgt. Ze heeft net wel ff aan de speen gesabbeld maar echt drinken wil ze nog niet. We gaan er vannacht uit om te kijken of ze dan wel al wil drinken.
CharmFaith schreef:Jeetje ik ben er gewoon stil van baudyh.![]()
Heledag niet op bokt gekeken omdat merrie 2 vandaag haar veulen heeft verworpen door de rhino op de stal waar ik was en nog op het moment van ook...![]()
dus alles weer ontsmet enzo en niet meer op me eigen stal geweest vandaag. Iemand anders de paarden laten voeren enzo.
En dan kom ik online en zie zo veel paginas erbij denk vast een veulentje... maar niets is minder waar... wat een ontzettend ... nieuws en wil je heel veel sterkte wensen baudyh. En hopelijk lukt het met de kleine.