Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AlaskaTorrie schreef:Wat voor type camera hebben jullie? Goede/slechte ervaringen met bepaalde merken?
tanjaatjuhh schreef:Wickie is een Reinisch Deutsches Kaltblut , Bacardi een kwpner Chin chin. Ja hoop het ook. We proberen echt het ras in stand te houden. Maar met geen goede hengst in de buurt wordt het lastig. Wickie mocht wel wat meer rek en lengte gebruiken. Dus viel ons oog op Bacardi die heeft lengte zat.
suffie schreef:tanjaatjuhh schreef:Wickie is een Reinisch Deutsches Kaltblut , Bacardi een kwpner Chin chin. Ja hoop het ook. We proberen echt het ras in stand te houden. Maar met geen goede hengst in de buurt wordt het lastig. Wickie mocht wel wat meer rek en lengte gebruiken. Dus viel ons oog op Bacardi die heeft lengte zat.
Goed gegokt
Daar zijn er idd niet zoveel meer van. Is het geen idee om haar te laten dekken door een van de Westfaals gekeurde koudbloeden? Er zijn er 3 goedgekeurd in november, in de kleur van Wickie. Mooie bloedlijnen én goede bewegingen!
pretty schreef:Silly1972 schreef:Data voor een 3G camera?
Ik ken er echt niks van..![]()
Alleen dat de onze niet via wifi gaat maar echt met antennes/kabels.
En door een externe streamingfirma we hem wel van elders kunnen bekijken.
Wij hebben de horse cam.
Welkom terug Tanja! Bijzondere colbi heb je gemaakt.
AlaskaTorrie schreef:Lastige is, dat ik eigenlijk ook denk dat ik ze niet op stal wil laten bevallen, aangezien het een inloopstal is voor mijn 2 merries... Dus dan zou t toch gewoon in de wei worden (gescheiden van elkaar lijkt me...). Denk niet dat een buitencamera veel bereikt heeft...toch?