Wow gave buik acties hahaha Die van mij heeft niet zoveel leven in de buik als ik er bij ben
pretty
Geplaatst: 03-04-14 09:55
Leuk Karin dat je haar nu zo kan volgen!
Gesha jaaa leuk,gefeliciteerd!! Wij willen fotos zien! Heb je nu nog drachtige merries?
SA veel sterkte met je paps..wat een heftige dag was dit dan. Hopelijk word je nu nog beloond met een mooi veulentje,dat doet de ellende toch wat verzachten.
Ponyparadijs je merrie ziet er nog steeds super uit en zooo bescheiden drachtig. Wel duidelijk drachtig,en dat laat de uier nu ook zien
Woogy spannend hoor! Wij willen update
Die Set blijft liever thuis,ze heeft er ook alles wat ze nodig heeft tenslotte
alyel
Geplaatst: 03-04-14 09:57
Gefeliciteerd met het veulen!!!
En hierboven...Wat een hevig veulen
Die staart schuren...Is dat een teken van iets? De mijne lijkt haar staart ook te schuren... En als ik haar borstel heeft ze niet liever dan dat ik haar billen en staart poets Dan heft ze haar staart omhoog...
Uiers lijken wel kleiner Maarrrr ik zie op Kikkie's uierfoto wél dat ze al aan 1 kant een echte speen krijgt in plaats van die mierendopjes erop. Elke vooruitgang is vooruitgang
SA heel veel sterkte en beterschap met je vader en ik hoop ook dat je vandaag beloond gaat worden met een mooi veulen.
Gelske gefeliciteerd.
Weer super mooie foto's. Mij lukt het niet om vanaf mijn computer of telefoon foto's erop te zetten alleen als ik het via mijn album doe ben ik nou zo'n digibeet
Chinoeck na het rijden ff snel op de foto gezet. Ik vind dat haar tientjes ook lichtjes beginnen te ontwikkelen, zeker aan een kant.
frenia
Geplaatst: 03-04-14 11:50
thea: mooi buikje! en idd beetje ontwikkeling vooraan de tietjes
edit: bedoel je zo?
Met mozilla firefox als internetbrowser op de grote foto in het midden rechts klikken en dan afbeeldingslocatie kopiëren vervolgens hier in het topic rechts klikken en plakken (ctrl+v induwen werkt ook) linkje aanduiden en bovenin je reageervenstertje op Img klikken ofwel doe je dat eerst en plak je je linkje tussen de [img]en[/img] ofwel schrijf je die twee er voor en achter manueel bij
als je internet explorer hebt werkt het hetzelfde, alleen moet je dan volgens mij rechts klikken op de foto, vervolgens "eigenschappen" en dan de url in dat venstertje dat verschijnt kopiëren
in je onderschrift moet je na dat eerste zinnetje ook even [/color] schrijven, dan zal het wel in de goede kleur staan
Wat een lekker ding is euforio zeg! Ely een goeie moeder?
Wat een gras heb jij al zeg pretty, zou toch denken dat de veulentjes daar wel voor geboren willen worden!
Hier nog steeds zelfde, uier weer vol in ochtend, zal wel weer afnemen vandaag, vanavond weer heen, verwacht nog geen snelle vorderingen nu.
Sterkte SA met je vader.
pretty
Geplaatst: 03-04-14 12:52
Euforio is knap!! Die kruloortjes zijn echt de max en volgens mij bespeur ik daar ook krulmaantjes?
Knappe merrie Thea!
DM dat gras is helaas wel alleen in dat weitje zo. Wordt natuurlijk voorbehouden voor de hoogdrachtige merries en nog liever,merries met veulentjes. Al groeit het nu overal wel lekker door hoor met zulk weer!