Dana01 schreef:whahaha hier lopen ze ook allemaal al te mopperen.... ach, zolang ze navajo niet nadoet (374 dagen) maak ik me niet zo druk, het komt als het af is
HOEVEEL???? oh my god

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dana01 schreef:whahaha hier lopen ze ook allemaal al te mopperen.... ach, zolang ze navajo niet nadoet (374 dagen) maak ik me niet zo druk, het komt als het af is
Dana01 schreef:het komt als het af is
Dana01 schreef:haha overdragen een hengst? Navajo kreeg een merrie hoor
potverdikkie schreef:Dana01, ik heb van jou ook nooit een PB gehad.........
besita schreef:bij mij krijgen ze geen halsters om als ze zo klein zijn ..als er iets aan moet gedaan worden hou ik arm rond de boeg en staartje omhoog met andere hand .. naar het land en terug gewoon mama volgen en de veehond erachter aan..als je gaat trekken aan die touwen gaan ze zo snel achteroverklappen ..brrr
heb op de kliniek geleerd veulentjes manipuleren en ook daar geen halsters ..daar wordt een stuk elastische bandage ( die witte met 2 rode randjes ) om de hals gedaan met knoopje erin en daar kan je alles mee ..echt een super tip die ik altijd gebruik
Dana01 schreef:hier nemen we de veulens aan de hand mee, de merrie komt er wel achteraan
scheelt wel dat ze geen kant opkunnen
Dana01 schreef:haha overdragen een hengst? Navajo kreeg een merrie hoor
potverdikkie schreef:inseminatie datums en bevallings datums, of tewel, de exacte draagtijd......