Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha al wat meer nieuws over de meeting?

Als het woord veiling al gaat vallen..
Maseike schreef:Skip de bal vondt die idd niet leuk nee,
Ik gooi man in de aanbieding Wie ??????????????

Apart werk, in een vlindertuin! Wat doen jullie nu verder met die poppen?
Valeria schreef:al wat meer nieuws over de meeting?
Nu zeg ik was het maar droes dan konden we meer voor hem doen.
Vanaf 15 september ben ik niet in dit kikkerlandje aanwezig namelijk voor een maand. Citaat:Valeria: ik was benieuwd naar een updateApart werk, in een vlindertuin! Wat doen jullie nu verder met die poppen?
Neonlight schreef:Pffff, nu hoop ik maar dat die anderen allemaal voor andere datums kiezen, of 2 september.Vanaf 15 september ben ik niet in dit kikkerlandje aanwezig namelijk voor een maand.

)
)
Wel leuk als er zoveel kunnen!
grrr
gelukkig vonden ze m er niet zo slecht uitzien als ze verwachtte, dat met zijn leeftijd erbij (20 ) en in afwachting van het bloedonderzoek (die er nog steeds niet is
) wachten ze nog met een conclusie te trekken. wel hebben ze contakt gezocht met mijn da, dus dat moet wel goed zitten.
ook deze instantie vond het stel er goed uitzien.
en dat voor duitsland waar ze nog erger dan in nl muggeziften kunnen.
Waarom oordelen mensen toch zo snel.
Wij hebben ook een 21 jarig paardje staan die vorig jaar door een slecht gebit érg is afgevallen. Ook erg mager geworden en zag er ook slecht uit, maar wij doen er, net als jij, wel alles aan om ze lekker op te laten knappen. Doe je toch niks aan. Hoop dat er geen heibel van komt nu, maar als je DA het voor je opneemt valt het vast mee.