Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:Ik ben het er mee eens dat je er zo veel mogelijk aan moet doen om het er levend uit te krijgen. Proberen zo veel mogelijk filmpjes te bekijken, in te lezen enzovoort....
Maar ik vind het wel erg makkelijk om te zeggen dat de eigenaar haar verantwoordelijkheid niet heeft genomen... Als je het niet weet..... kun je je ook niet voorbereiden. Als jij op internet gewoon "bevallingsfilmpjes paard" zoekt, krijg je geen redbag filmpjes.
Bovendien wist ik precies wat een redbag was, deed, hoe je moest handelen, enzovoort... Maar het is ons ook niet gelukt. Dus ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het door haar onkunde niet levend ter wereld is gekomen. En dat wilde ik toch graag gezegd hebben
Alexandra__ schreef:Wow heftig Tinniiee.Zo zonde als mensen niet voorbereid zijn op evt complicaties.
Ik heb zelf ook geen fokervaring, maar mijn moeder wel een beetje en mijn beide buurmannen zijn 'oude rotten' in het vak die ik ieder moment van de dag mag bellen. + dat ik zelf ook zo veel mogelijk door probeer te lezen + dit topic
linda2008 schreef:Ik ben het er mee eens dat je er zo veel mogelijk aan moet doen om het er levend uit te krijgen. Proberen zo veel mogelijk filmpjes te bekijken, in te lezen enzovoort....
Maar ik vind het wel erg makkelijk om te zeggen dat de eigenaar haar verantwoordelijkheid niet heeft genomen... Als je het niet weet..... kun je je ook niet voorbereiden. Als jij op internet gewoon "bevallingsfilmpjes paard" zoekt, krijg je geen redbag filmpjes.
Bovendien wist ik precies wat een redbag was, deed, hoe je moest handelen, enzovoort... Maar het is ons ook niet gelukt. Dus ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het door haar onkunde niet levend ter wereld is gekomen. En dat wilde ik toch graag gezegd hebben
Fotsy schreef:merrietje voor Flo ik denk een buckskin met veel sooty
Haar naam Uinta's Dual Flower roepnaam Inte. Uinta(you-in-taa) is een bloem en tevens komt het uit een Disneyfilm. Past wel bij haar zus Jac's Lily Flower.
Wel moeten helpen,veulen kwam met voeten naar bovenwijzend, gelukkig voelde ik onmiddellijk het hoofd en wist ik dat het geen achterbeen was.
[ [url=m/T9SUkz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suffie het is een wonder dat we twee keer op rij hetzelfde krijgen