Hier ook sneeuw, en een veulen , kwart voor 2 belde ze, meteen gegaan, kwartiertje late was 't er, we waren net te laat! nageboorte na 5min er ook af, 't is een merrieveulen, extreem groot en stevig
CrazyCat
Geplaatst: 11-03-13 09:54
Aaaah eindelijk weer een veulen erbij deze morgen. Gefeliciteerd Chrlooott!!
papa is onbekend, heb hem 2x gezien en 't was een zoon van Christ. Veulen is zo stevig en zwaar dat dierenarts zei dat het zeker niet nodig was een dekentje of kacheltje erbij te hebben. Whinny had 't zelf koud, Blue Ivy was aan 't rondspurten en wat bokken dus die houdt haar eigen ook wel warm
JEEEEEEJ!!! Gefeliciteerd Chrlooott!!! Je allereerste veulen! En wat een lekker beessie hoor! Ziet er prachtig uit. Fijn dat alles goed is gegaan. (toch altijd ff spannend)
Ik zal es even wat mooi weer gaan bestellen.... deze sneeuw aanbieding hebben we nu wel gehad...
pretty
Geplaatst: 11-03-13 10:55
Chrlooot gefeliciteerd!!!!! zo een stevige dame is het wel hoor! De bevalling is dus wel vlot gegaan??
Zie al hele grote uiers van Briesje! Die is er vlug bij!
Uiertje Whisper schiet alweer in gang zie ik! Ze kan het ineens vlug gaan doen!
Ben verder bijgelezen maar na een weekend non-actief is reageren geen doen Pik wel weer bij!
Uiertje van Cha-Cha begint ook een ietsiepietsie te groeien
Gefeliciteerd!!! Inderdaad flink veulen van wat ik zo kan zien!!
Marjolein welkom!! Ben ook weer zeer benieuwd naar jullie veulens... Vind het nog steeds erg jammer dat jullie geen paarden maat hengsten (spring gefokt) hebben met zo'n leuk kleurtje!