spannennnd hoor ik ben zo benieuwd naar de eerste baby-peeps
SharonIndezz
Geplaatst: 30-03-11 06:59
Horsii en Marlis,
Van harte!! Jammer dat jullie naar huis waren gegaan! Rose stond 10 voor ze ging liggen nog gewoon te vreten. Dus wil niet zeggen dat een merrie stopt met eten!
Hopen dat de nageboorte er snel af komt, dan is het helemaal goed!
Ja maar ze stond ook gewoon zo rustig. Het is jammer maar het is gezond dat is het voornaamste. Cynthia als je kan mag je de foto plaatsen hoor, hebben ze alvast een fototje om te zien.
Gefeliciteerd Horsii en Marlis!!!! Toch nog een leuk, paar uur te laat verjaardagskadotje... Zo kun je zien dat er op sommige merrie geen pijl te trekken is.. aangezien ze in de middag nog niets had en paar uur laten ligt er een veulen langs
Ben benieuwd wat het is.. maar dat kan ik pas lezen als ik weer thuis ben...
vandaag de merries op 316 dagen, nu is er een kabeltje van mijn cam kapot. ik heb een nieuwe besteld,maar opsturen van nederland naa belgie duurt dus even! gelukkig dat het nu is. ik probeer mijn cam op mijn laptop aan te sluiten (hij is eigenlijk voor de tv) weet iemand hoe ik dat doe?
gefeliciteerd! ben benieuwd naar het veulen hoor,plaatsen jullie straks wel ff een foto? en hoe doet peeps het met het veulen?
Joyceee86
Geplaatst: 30-03-11 08:26
Gefeliciteerd!!!! Jammer Marlis en Horsi dat jullie het gemist hebben.. Maar gelukkig is het dus gezond.. Ik (en wij allemaal denk ik) zijn echt benieuwd wat het is en wat de naam is