@ marrlinde wauw wat een gaaf kindje zeg.Lekker genieten nu he.@ inowa staat der goed het blauwe setje.
@ silketje;die ziet er idd nog steeds behoorlijk darchtig uit hahaja maar vind blauw zowiezo erg mooi bij een schimmel,staat lekker verfrissend
nee fel rood vind ik nietskrijg je teveel het paard -van-sinterklaas effect...mintgroen is wel erg mooien bordeaux rood voor donkere schimmels,staat winoa erg goed
inowa schreef:nee fel rood vind ik nietskrijg je teveel het paard -van-sinterklaas effect...Ik bedoel meer bloedrood, dus wat donkerder dan sinterklaasrood
Gefeliciteerd met alle nieuwe veulentjes!!!Ik moet even flink bijlezen...Hier eerst even een ego berichtje...Nieuwe pica's:[KS-ITP] Is het een monstertje? Een bonte? Nee, it's Razzle Dazzle!!
Goedemorgen allemaal Marrlinde, benieuwd naar de foto's !!Hier overigens geen veulen !! Ik wil, Ik wil
Morgen!Hier ook nog niets, wil nu ook al en ik wacht minder lang Werd vannacht wel gebeld door iemand maar was niet staleigenaar...heb diegene maar even verteld dat ie me niet meer zo moet laten schrikken, stond al bijna naast mijn bed...