Ik vind dat je paard er prima bij staat! En van 10 tot 5 naar buiten in de winter gebeurt echt niet op alle stallen. Ken wel eigenaren die hun paarden de hele winter op stal houden..
@Stoere: leuke foto's!! Ze ziet er goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan doe ik ook ietsies niet goed
.

Ze is pas 8 maanden drachtig, wat moet dat nog gaan worden? 
Muzefee schreef:@ kaotictjinta; [KS-ITP] Heaven (10 mnd.) krijgt überhip cadeau! dit topic, laatste pagina. Waarom kan er geen wederzijds respect zijn. Heaven staat helemaal niet hele dagen op stal, krijgt genoeg weidegang, bovendien komt ze binnenkort in een loopstal.

Muzefee schreef:Gaat heerlijk door in mijn topic, vanavond na het werken maar bijlezen.
Zal nu naar het werk dus, tot vanavond!
Hier een lotgenoot, die haar paarden blijkbaar ook mishandeld
Wat een pracht veulen is Heaven, ik durf dat bijna niet meer in het andere topic te plaatsen.
. Op het andere forum noemen ze het zo mooi (*)(*) foto's. Ik heb ze zelf dus niet, maar eindelijk begint er iets te groeien daar tussen die achterbenen. Morgenmiddag gaan we de camera installeren en een extra lamp plaatsen, zodat we 's nachts ook beeld hebben.
. Ikke met m'n achterste in het gras en negra er d'r mond ermee vol (het gras dan he
) 'T was duidelijk te zien dat het veulen het ook fijn vond. Toe Negra d'r buik lekker opgewarmt werd door het zonnetje begon deze heftig te bewegen
Ik heb ervan genoten, de lentekriebels zijn bij mij officieel weer aanwezig
!! 

In de winter overdag lekker naar buiten, daar zullen veel paarden van dromen om het zo maar even te zeggen. Heaven ziet er niet uit alsof ze het erg slecht heeft getroffen met jou