Ja qua dagen is het te hopen dat het nog minimaal een dag of 5 blijft zitten, maar als de melk stroomt wil het toch eigenlijk zeggen dat het veulen er klaar voor is, dat is toch niet echt te vroeg????
Gaat dat niet samen? Ik bedoel de hormonen gaan veranderen wanneer de kleine en mams er klaar voor zijn toch? De bevalling wordt inderdaad door verandering van hormonen ingezet, dat is bij de mens ook zo, maar er is toch een verschil tussen een vroeggeboorte, die meestal te maken heeft met andere oorzaken, en het feit dat de melk etc. al echt op gang komt? Lastig uit te leggen wat ik bedoel...
zou je je toch niet verteld kunnen hebben Marije??
14 maart 05 is Myron geboren. In de veulenhengstigheid is ze altijd meer dan 100m van Sammie vandaan geweest en ze is op 10/4, 12/4 en 14/4 bij een andere hengstenhouder gedekt en volgens de scan op 20 dagen was het de 12e raak. Kan niet mis zijn dus
Pfff... bokt lag er even uit. Niet goed voor m'n zenuwen nu
ohjee spannend marije.... heb de laptop weer verplaatst naar mijn kamer dus hij staat weer naast mijn bed.. Toch hoop ik voor jou dat ze het nog even vol gaat houden en ook voor het veulen