Evelien__ schreef:Cynthia82 schreef:Ik wil ook dat de eerste geboren wordt!!
Evelien, nog 110? Speel jij vals?Domino loopt toch ietsje achter op Fi?
Nog 110 dagen klopt toch niet als ze 2 mei is uitgerekend?
Fi is 26 april uitgerekend en dat ik volgens mijn telefoon nog 111 dagen
Klopt, de 110 is gerekend op 25 april (ze is 25 mei 2016 gedekt), maar ze loopt inderdaad ietsje achter op Fi. (Officieel vandaag 225 dagen drachtig)
Ah, zo! Fiore is voor het laatst op 21 mei gedekt, dus het scheelt dan 4 dagen

Zo, suffie, dat is wel erg glad ja.. Ik ben benieuwd naar het weer, het zal hier wel weer meevallen, dat is meestal in het westen zo.
Lekker hoor, Marit, zo'n blije pony

Nadat Dais en Fi zijn verhuisd, wilde ik ze eerst een week laten wennen, dus niet het erf af. De week daarna had ik weinig tijd, toen ruim 2 weken ziek, afgelopen weeken Oud&Nieuw, dus ook geen goed plan om het erf af te gaan en nu met die Rhino denk ik dat het verstandiger is om de komende 4 weken ook niet het erf af te gaan. Wel erg jammer, want Dais wordt er ook zo blij van en met wandelen heb ik veel meer het idee dat ik echt wat samen met ze doe en contact met ze heb. Maar ja, liever wat minder contact en gezonde dieren dan een wandeling en kans op besmetting.
Ik ent nooit tegen Rhino. Het geeft weinig garanties en zeker als niet iedereen ent inderdaad.
Wat een knappe hengst, Crines!

Ik ben vandaag ook eindelijk weer bij Vie geweest!

O, en ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn stalnaam is geregistreerd!!!

Nu nog wachten op het certificaat en mijn logo, dan 4 weken Vietnam en dan mag de baby komen!