Onzetoppers, proficiat, wat een mooie dame heerlijk ik denk smal blesje!! Goed dat je Jahil erbij weg gehaald hebt hoor, moeder en kind moeten toch eerst wat binding krijgen, zeker als hij opdringerig is zou ik hiermee uitkijken!
Lauura, nogmaals proficiat oo nog valk ook, nog even wat helpen met drinken is even zwaar maar wel belangrijk!
Fotsy, he jammer, dan mag Lily weer mee vrijdag, suc6 alvast!
wat een mooie veulens weer, beide gefeliciteerd dolce wwas halverwege de nacht wel onrustig wou gaan liggen maar deed het niet het leek wel of ze stopte en niet goed wist wat ze ermee aan moest.
het zit wel te werken allemaal, maar wanneer zet het door nu even naar stal want de camera doet het niet meer
Laura gefeliciteerd! !!!!! precies wat je wilde!!!! Een valk hengst net als papa, mazzelaar !!!
Onze toppers gefeliciteerd!!!
Hier gisteren Pjotr en Nimroos beide gekeurd voor het WPCV op de kliniek in Emmeloord en beide goedgekeurd! Ze zijn nu ook wpcv en krijgen daar ook een deklicentie! Keus voor wat voor dekbon men bij hen wil dus
zeeschildpad nog een beetje wachten maar komt er vast aan
rockey
Geplaatst: 21-05-15 10:18
ennnn wij wachten hier ook maar gewoon... ze staat nog steeds met melk
ben morgen de hele dag weg tot 6 en zaterdag heb ik groot feest, dus dan mag er niks gebeuren...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-05-15 10:28
Laura, gefeliciteerd met je mooie valkhengstje! Wat mooi dat ze je bestelling heeft geleverd.
OT, gefeliciteerd met je knappe dametje! Mooi blesje, ik houd wel van die hele dunne subtiele "penceelstreepjes".
jolandje
Geplaatst: 21-05-15 10:29
gefeliciteer OT , prachtig veulentje, het wachten wel waard he:)
Cemlys
Geplaatst: 21-05-15 10:30
rockey schreef:
ennnn wij wachten hier ook maar gewoon... ze staat nog steeds met melk
ben morgen de hele dag weg tot 6 en zaterdag heb ik groot feest, dus dan mag er niks gebeuren...
Echt niet normaal
pretty
Geplaatst: 21-05-15 10:59
Rockey
Laura gefeliciteerd!!!!
OT gefeliciteerd!! Dat blesje is helemaal mooi hoor!
Manda super,gefeliciteerd met hun goedkeuring.
Zeeschildpad nog even geduld dus,maar het komt er vast snel aan!
Fotsy ze oogt super hengstig en niks te zien op de scan? Dat is ook raar zeg! Vrijdag nog eens een ritje dus!
Inowa ja lijkt me best een groot veulen in te zitten! Ik zou gewoon van 1 uitgaan,Vera was ook zo dik hé.
Rowan wat een knappe kop zit daar op jouw veulen! Hoe is het met Vetje intussen?
Karin zoo moeder en dochter lijken wel op elkaar,ik was vergeten dat Dora ook best grof was bij de geboorte! (zat ook in het DBT topic toen )
Suffie een uier die niet meer terugloopt,dat komt ook dichterbij dan!
Setteli zo dat PH gaat al snel dalen!
Kleinvosje 215 dagen,volgens mij wil jij dat het langer duurt dan het is. 316 bedoel je toch?
Fijn Tries en faf dat het nu zo goed gaat met het veulen en de pleegmama. Het wordt straks weer spannend bij jou! Volgens mij hebben mijn veulens beide bruine ogen nu. Zal er eens diep moeten inkijken.
Vita Kinky heeft een knappe kop zeg! Daar wil ik meer van zien!
Onley wat is hij toch leuk!
GBlover mij lijkt het niet zo heel erg. Even aankijken,veel beweging geven en goed in de gaten houden.
polleman
Geplaatst: 21-05-15 11:22
jolandje ik snap hem nu sorry ik dacht inderdaad dat de datums die je neerzette dek datums waren.
AnniekSlijk wat voor kleur gaat die uiteindelijk worden?
pretty ik hoop een merrie, maar kan niet alles aan houden dus hengst zou beter zijn
Luna2006 wat ziet die wond er goed uit! word de zucht ook al minder?
Tara_13 die dikke been komt dat gewoon van vocht vast houden?
jeniej hopelijk gaat het weer goed met je merrie? en met veulen met haar oogje?
melanie20 wat gaat de tijd snel! en hoofdje al mooi aan het verharen. wat jammer dat je zo reageert! elk veulen foto wat geplaats word is leuk om te zien maar overal op reageren is niet altijd te doen!
Setteli spannend! handig een caravan bij stal. heb je uier foto`s? ben benieuwd.
inowa wat een mooie buik heeft ze.
gblover gefeliciteerd! wat balen dat je nu net in het buitenland zit. ik snap je zorgen over de beentjes maar er kan heel veel veranderen eerste periode. vaak met beweging worden beetjes sterken en trekken ze weer goed.
sultan15 het kan goed zijn dat de merrie paar dagen met vol uier loopt. of dat de PH een paar dagen blijft hangen.
_Karin dankjewel ik probeer altijd op iedereen te reageren, en bedankt voor de complimenten naar Bon die woorden van je nichtje dat is toch even slikken. hopelijk gaan de spuiten snel werken en ook voor langere tijd
Neonlight spannend hopelijk pakt het meteen.
rockey had bij jou al lang wat verwacht, hopelijk komt het vandaag dan.
OnzeToppers gefeliciteerd
Lauura gefeliciteerd. hopelijk gaat drinken nu goed
Tries_en_Faf wat fijn dat het zo goed gaat!
Manda gefeliciteerd met de goedkeuringen!
polleman
Geplaatst: 21-05-15 11:22
Pendel lijst A.U.B op volgorde van datum plaatsen,
Kunnen we bij het quoten allemaal even opletten dat ook de bovenste 2 regels mee gaan Dan is de lijst namelijk eenvoudig op te zoeken als hij na een paar pagina's weer is weggezakt
O Pretty, je hebt helemaal gelijk, tikfoutje. Ben zo druk met het organiseren van een groot concours dat ik snel foutjes maak. 315 moet het inderdaad zijn. Gisterenavond had ze voor het eerst in de avond ook meer uier, ze wordt ook steeds aanhankelijker!
Wat een mooie veulens weer, gefeliciteerd. Maakt dat ik ook nu een veulie wil...
Luna2006
Geplaatst: 21-05-15 11:58
Gefeliciteerd!!
Super nieuws manda! Pjotr wordt nog wat aantrekkelijker voor mijn welsh pb zo haha!
Hier veel verandering de laatste week. sinds een paar dagen vollere uiers, lichtere waterige hars, en heel heel chaggerijnig..... krijg de foto's via tinipic niet gedownload te weinig wifi op school. nog andere mogelijkheden?
Vitaquilla
Geplaatst: 21-05-15 12:20
Gblover die beentje komen wel goed had mijn vorige veulen Ook! Hij stond na 2 weken gewoon netjes recht! Wel een knap veulen hoor!!
Karin wat lief die knuffelveulens!
Lauura gefeliciteerd!! Mooie valk hengst!
OT gefeliciteerd! ! Ook jouw veulen zou ik snel weer buiten zetten dan trekken de beentjes ook snel weeer recht!
Rockey wat lastig zo een merrie!
Pendellijst 44 x goed en 24x fout.. Dat is toch grofweg 2/3 goed!
OT gefeliciteerd! En Laura nogmaals gefeliciteerd. Wat een knappe veulens bij jullie beide zeg
Manda
Geplaatst: 21-05-15 14:26
Mijn goede camera is helaas kapot bleek gisteren, anders had ik nu veel mooiere foto's gehad , maar met het simpel cameratje vandaag deze fototjes kunnen maken, Emma haar verharende plekken krijgen alweer een prachtig glad glimmend gouden valk vachtje terug, kijk haar hoofdje en billetjes
Gefeliciteerd met die 2 prachtige veulentjes! Zit zelf te twijfelen als een gek of ik Paola van dit jaar niet moet aanhouden en dan Penny ( jaarling ) weg moet doen. Ben zo wijs met Paola ze is zo onverschrokken. Dat over die beentjes. je moet niet vergeten dat ze heel lang dubbel hebben gezeten in hun moeder. Ik had ook 1 met benen naar rechts en 1 krom oor haha trok allemaal bij
Bij Rox komt er een heel klein drupje vocht uit haar navel. Ik denk door de spanning van de zucht. Het is rond de navel behoorlijk dik. Echt zucht. Vingerafdruk blijft erin staan. Kan er gewoon aankomen. Iemand dat wel eens meegemaakt? Misschien even wat violetspray erop doen?