[HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:01

Chrisssje, wat een ongelofelijk nachtmerrie...heel veel sterkte :(:) Zo broos als het toch allemaal is hè, jeetje :(:)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:47

chrisssy, wat vreselijk, heel veel sterkte met je enorme verlies |(

arianne wat heb je toch en knap stel pony's , ik vind sonneke zo leuk, echt een aansprekend merrietje, ben wel benieuwd naar al je veulens hoor

haha annebet, had stipje het niet goed geraden, hij was er vast met zijn hoofd niet bij :+
laten we met z'n allen duimen dat het fit jaar goed gaat met halona, een gezond veulen is je van harte gegund

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:52

Wat verschrikkelijk Chrissy ;( Ik had nog nooit gehoord van zo'n bloedklonter, laat staan van de vreselijke gevolgen :(

Heel veel sterkte met je verlies! :(

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:04

Wat een vreselijk nieuws Chrissy |( Ik wens je heel erg veel sterkte toe Y;(

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:10

Dames ik kan hier echt niet meer volgen.

Hopelijk dit jaar wel gewoon een mooi en gezond veulen annebet! je verdiend het zo.
Haha die stip toch, die wou gewoon zo graag een dochter hebben.

Ik heb ook een blauw en een roze halstertje gekocht voor de kleine beeb. Na 2 weken ongeveer moet ze toch wat mak zijn voor te verhuizen, dat ik ze de trailer op krijg.

Grote kleine meid maylinn op de foto gezet. Wat worden ze snel groot zeg! toen ze kwam was ze echt nog een stuk kleiner als luna. Nu is ze even groot ongeveer.
Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:26

Ohh Chrissy wat een drama! Heel veel sterkte met dit enorme verlies.

L_isanne

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:31

Chrissy wat een verschrikkelijk verlies. Heel veel sterkte!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:56

Veel sterkte :(:)
Het gemis vervaagt, de leegte wordt opgevuld, het ongeloof krijgt een plaats, de pijn verzacht maar het verdriet zal nooit verdwijnen. ;( Y;(
Na tien jaar schiet ik vaak nog in tranen, zomaar ineens, houden van is ook loslaten Chrissy hoe moeilijk dit ook lijkt en bedenk de mooie zo mooie momenten die jullie samen hadden, die kunnen ze ons nooit meer afnemen.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:04

L_isanne, welkom. Leuke merrie is het. Snap dat het een beetje spannend is, als het een vorige keer ook mis is gegaan. Maar dat was niet met deze merrie begrijp ik?
Meestal gaat het goed, maar er zitten helaas ook een boel risico's aan inderdaad.

CL, leuke foto's hoor. Ze ziet er goed uit. Vind haar ingeschoren patroontje echt leuk! Het is dat mijn dames dus buiten lopen en zonder deken, anders wou ik een DIY-uitleg ;)

Fotsy, jij hebt ook wel erg mooie stalletjes zo te zien hoor! Fijn ook zo'n manlief die dat allemaal kan!

Arianne, ook welkom! Ben doorgaans niet zo van de Shetlanders, maar moet toegeven dat jij een stel hele knappe exemplaren hebt! :j

Venthe, jeej bijna klaar met stappen! Hopelijk straks goed nieuws ook!
Wat een toppertje dat je schoonzusje er zo ook op kan.

En Venthe & pretty bedankt, ja het stalletje zag er nu toch wel toppie uit en de pony's lekker er ook helemaal blij mee, dat is het belangrijkste eigenlijk. Ze lijken inderdaad aan het genieten! En net op tijd klaar. Volgens mij is het sinds zaterdagmiddag amper nog weer droog geweest -O-

Jitske25, ook welkom. Ben benieuwd naar jouw combinatie ook.

Chrisssy, wat een verschrikkelijk bericht. Kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent. Dat is natuurlijk de grootste nachtmerrie voor iedereen, of ze nou drachtig was of niet. Heel veel sterkte! Y;(

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:09

ja annabet, is heel goed gedaan van mijn man, we hebben de paddock voor de stallen ook zelf gedraineerd (gewoon diepe gaten geboord en gevuld met steentjes, dan doek over en dan een pak metserszand en das nodig hier, heel natte grond en voor je het weet is het 1 grote modderpoel voor de stallen dus das nu heel goed opgelost. Ben ik heel blij om.
Verbouwingen _-:( ken er alles van, al 2jaar bezig en doe er nog maar 2 bij :') hebben woonwagen op de binnenkoer gezet en deels in stallen vooraan, zo zitten we met de neus op de feiten :P

stipje wou gewoon een merrieveulen :P

en we duimen voor allemaal een gezond veulen en gezonde merrie, amen _/-\o_

Maylinn wordt ook al groot hoor.

leuk naamgenootje CL

Pretty ja jij hebt alles IRL gezien maar jouw pony's staan ook op een gouden stal hoor ;) gelukkig hebben de meeste paardjes het geluk een goede thuis te hebben en een mooi leven. Allez tijd zal wel raad brengen voor Nikita maar als ze buikje krijgt, zit dat wel snor.

slecht weer vandaag, als ik dit zeg dan roept de dochter altijd, zo noemt het paard van sinterklaas <:) maar mama sint maarten komt bij ons en sinterklaas bestaat niet, 5jr |o tja wat zeg je dan he

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:23

fotsy ik vergeet helemaal te reageren op je stallen :o ze zijn echt supermooi, hier droom ik nog van, lijkt me heerlijk :j

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:35

:)) ook al wonen we nu heeeeel primitief en de dieren heeeeel luxueus, ik ben echt blij dat we hier zitten en de stap gezet hebben (heeft wel veel bloed, zweet, tranen en geld gekost :P ) maar we kunnen zelfs heerlijk genieten van de verbouwingen, niks moet, alles mag en we hebben nog een zee van tijd :') kwestie van jezelf beetje moed inpraten he 8)7

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:39

Haha, wij zijn van hetzelfde idee! :D

We doen ook alles zelf, dus het duurt ook gewoon vele langer dan dat we alles zouden laten doen. Maar we hebben wel een paradijsje in wording gevonden, dus we hebben het er voor over :D

Maylinn heeft zo'n lief snoetje <3

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:48

Chrisssy, wat erg! Heel veel sterkte! :(

Arianne, mooie paardjes! Gaat een hele babyboom worden daar! :)

Maar Fotsy, ik vind het toch kei gezellig zo bij jullie. En als alles af is gaat het daar helemaal geweldig zijn. De stallen zijn uiteraard ook super mooi, maar je gaat binnenkort moeten bijbouwen haha :D

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:56

Oh nog wel leuk, voor de mensen die de uitloop zo mooi vonden geworden.
Mijn "stalbaas" Mariska heeft er ook nog een leuk topic van gemaakt, met nog meer voor-de-verbouwing-foto's.
[ITP] Van puinhoop naar in- en uitloop
Nou leest ze hier ook wel eens mee, maar leuke reacties zijn altijd welkom over haar nieuwe paradijsje ;)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:57

oh das al geregeld _/-\o_ , op de twee oude stallen komt nieuw groter dak en nieuwe deuren liggen al klaar om geplaatst te worden :P maar nu eerst echt het huis voor iedereen ons gek verklaard :D
Annebet ja echt, mijn man doet ook alles zelf, maar is zelfstandig aannemer dus kan bijna alles, alleen heeft een dag maar 24 uur -O- en eerlijk, anders was dit onbetaalbaar voor ons :o .

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:58

wij zijn ook nog aan het verbouwen, en alles is nog lang niet klaar , maar toch vinden wij het een paradijsje, heerlijk om hier te wonen :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:18

Oh bah chrissy meen je niet. Veel sterkte, wat een vreselijke dingen dat.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:44

Oh nee, heel veel sterkte Chrissy... Wat een drama |(

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:00

Ik post niet fanatiek mee, daar heb ik momenteel de tijd niet voor, maar probeer wel geregeld bij te lezen.

Bij deze wil ik Chrissy heel veel sterkte wensen! Wat een drama om zo je merrie en ook je ongeboren veulentje te verliezen. Heel veel sterkte met dit grote verlies Y;(

En wat een mooie stallen zie ik allemaal voorbij komen, daar wordt je bijna jaloers van :D Al ben ik ook heel erg blij met mijn eigen stallen (nog onder constructie :P ), kan niet wachten totdat volgend jaar iig alle stallen klaar zijn. *D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:14

Chrissy, wat vreselijk!!! Onwijs veel sterkte :(:)

Fotsy, je stallen zijn prachtig :~
Klinkt handig die drainage! Ik ben toch jaloers op die mooie paleisjes aan huis zeg! Wow!

Annebet, schiet op met Halona. Wel kalm blijven hoor... We duimen allemaal voor een goede afloop dit keer :)
En stippie wilde een merrietje voor je maken... Oeps vergissing... Kan gebeuren. Heeft halona nu zelf geen idee wat ze in haar buik draagt? :o :D

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:19

Pfff Chrissy, wat erg! Dat wil je nooit meemaken. Helemaal wetende dat haar veulen ook nog leefde. Wat is die stal dan opeens leeg he? Sterkte.
Heeeee Pretty, leuk jou ook weer te spotten hier! :j Hoe gaat het met jouw lievelingen?
En Jolandje natuurlijk ook weer hier. En tja, ik kan het alleen maar met je eens zijn; Sonneke is ook míjn favorietje hoor! Die mag van mij écht niet weg. Wat heb jij drachtig?
Haha CubaLibre, top! Jouw echte naam ga ik in elk geval niet vergeten 8-) Je hebt het over in de VS laten bevallen; heb je haar daar gekocht? Of een andere constructie? Effe nieuwsgierig...
Annebet, Stip dus niet paranormaal? Hihi. Succes met Halona; kan me voorstellen dat je al iets begint te stressen nu.
Al_Zawraa, ik herinner me jouw prachtveulens nog uit het vorige topic. Gaat het goed met ze?
AniekR; Kijk, dát vind ik nou een leuke reactie! Ik snap donders goed dat veel mensen shetten niet je-van-het vinden hoor; je hebt ook zoveel 'gewone' shetjes. Niets mis mee, maar als niet-liefhebber zie je er dan al helemaal niets leuks aan. Ik vind het altijd leuk dat we kunnen laten zien dat er ook echt wel mooie shetten zijn. En ach, je houdt ervan of niet toch? (ik dus wel :+ )
Gaat hier inderdaad een babyboom worden en zeker die 6 ukken in 1 maand. Duimen dat het goed gaat allemaal.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:21

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:46

Nou arianne vind jou shetten ook echt een voorbeeld van echte mooie shetlanders.

Jitske25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:57

Mijn topic komt van de week pas van Fay en haar bolle buik haha! Ik kwam er net achter dat ik geen foto heb van één van de twee mogelijke hengsten. Fay heeft met twee hengsten in de wei gestaan.
Ze is zelf zwart-bont en de ene hengst was een appaloosa-kruising en de andere een kleine haflinger.
Hoop zelf dat ze gedekt is door de appaloosa-kruising. Ik vraag me dan echt af wat daar uit zal gaan komen, gekke kleurencombi. Dus zodra ik foto's heb ga ik een topic aanmaken en natuurlijk ook even hier posten!

Het is zo leuk om iedereen te volgen en alle verschillende combi's en kruisingen! Klein en groot! Heerlijk genieten dit!