Haha wélke tietjes Quinta?? Angel ziet er netjes uit! Al wat uier inderdaad!
cp112
Geplaatst: 02-04-14 15:32
Hihihi Mierentietjes die Quinta
Maar heb je geen (rij)bak met geel zand Alexandra? Echt het werkt. Het zand schuurt als het ware de sokken schoon. Pis merrie gele sokken worden ook witter, als je daarna wast zijn ze grotendeels weer schoon . Maargoed, ik heb de mazzel dat ik zelf een rijkbak met zulk zand hebt. Als je het niet hebt wordt het wel lastiger...
Mella dag 327 (meet streepie poep ze is bij vlagen weer een beetje aan de dunne. Maar heb het idee dat het door beeb komt) Ze begint nu achter de spenen meer te vullen. Het gaat de goede kant op
nou die ziet er toch keurig uit! Angel heeft dat ook altijd wel, dat ze zo wat natte mest heeft die dan tussen dr billen af loopt en op dr uier uier v mella begint al wat te glimmen, kan nooit meer lang duren!
heb zelf geen rijbak, weet er hier in de buurt maar 1 met dieper geel zand, maar dat is juist te vermijden want kleurt het haar vd sokken heel erg geel dus kennelijk niet het goede zand dus
Niet zo snel nu moet ik weer 2 hele pagina's bij lezen
pretty
Geplaatst: 02-04-14 15:56
WAT een uier!! Niet te vergelijken met die kleine dingetjes van de mini's hier Dit duurt niet lang meer hoor! Natte poep komt natuurlijk ook op het laatst!
Hier komen al flinke uiers en harsjes voorbij! En mierentietjes
Bij ons stonden de merries gisteren een beetje stil qua groei van de uiers. Straks maar weer eens nieuwe foto's maken.
hannekebosch
Geplaatst: 02-04-14 16:56
EVEN VOORSTELLEN
ik ben hanneke bosch, 25 jaar, woon in lunteren heb zelf 3 kwpn ers, 2 drachtige merrie s en 1 ruin, dit worden mijn eerste 2 zelf gefokte veulens, heb de merries sinds december thuis staan, had ze vorig jaar al gekocht, maar zonie had een veulen aan de voet dus die kwam pas na het afspenen van het veulen, en danita heeft eerst alle keuringen doorlopen, het zijn nu allebei 2 elite merries. maar het predicaat maakt me niet heel veel uit, het zijn zoiezo 2 toppers. zo dat was mijn voorstel rondje haha
wat een mooie tietjes komen er voorbij,
danita heeft gewoon een normaal uiertje er onder hangen, s ochtens veel meer als savonds ze loopt alles er nog lekker af,
zonie heeft sochtends echt een vol uier maar heeft hele kleine speentjes maar die loopt er wel iets af maar lang niet zo veel als danita,
Hier was de uier weer ferm geslonken en madam Kikkie trok een ferm sprintje door de wei.. Straks om 21 u nog eens heen,laatste check.
DMHorses
Geplaatst: 02-04-14 19:00
Het gaat hard hier zeg! Zie ook al mooie uiers voorbij komen, daar moeten wel weer een paar veulens bijkomen de komende dagen! Hier is het uier iets afgenomen, wel worden de banden steeds slapper, ze krijgt al lekkere slappe billen. Ik gok zelf op volgende week. De stalhouder checkt vanavond nog wel het uier, even een avondje thuis aangezien ik toch nog geen veulen verwacht vandaag.
SA he he eindelijk vooruitgang en het ziet er dus naar uit dat het morgen wordt.
Woogy dat ziet er ook goed uit.. duurt ook geen eeuwigheid meer.
Hanneke welkom.
Frenia mooie dames hoor.
En mini's en maxi's hihi...
Ayasha succes!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 02-04-14 20:48
thanks maar helaas, behalve dat ze chagrijniger is dan ooit, geen verandering. Zo kalm als maar kan, ook geen slijmpjes meer.. Uier komen we niet eens in de buurt zonder dat ze dreigt met slaan dus laat staan dat we kunnen kijken of ze harst..
SA; ik zou in jouw plek al crimineel geworden zijn denk ik
Lisette1987
Geplaatst: 02-04-14 21:08
wow, wat gaan jullie hard zeg, kletsmajoren! annikab, knap veulentje heb je hoor! cp, spannend! SA, bij jou is het ook spannend dus Frenia, bij onze witte staarten helpt een paar weken achter elkaar om de 2 dagen even wassen met groene zeep, en de haren goed langs elkaar wrijven ik probeer mijn dame altijd een beetje bij te houden heb je er niet zo veel werk aan ! maar ik vraag me af of die sokken van jouw knapperd nog wel te redden zijn woogy, bij jou ziet het er ook al serieus uit, die uier!
wij rijden nog vrolijk in het rond, mams heeft vandaag wat plaatjes geschoten: