Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelodyT schreef:Ja dat dacht ik ook maar van Reflection kom ik meerdendeel vos tegen..geen idee of daar ook een vos moeder achter zit.
Van Melody's kant word van moederskant dezelfde bles doorgegeven.
Maar Reflection heeft weer geen aftekening op zn hoofd en zijn familie ook nauwelijks
Das tja ik durf niet te gokken wat dit op gaat leveren,beide kanten lijken op veel punten even sterk.
daphnejumper schreef:Nou dit is Burley vandaag 234 dagen dachtig.
Allereerst een foto voordat ze drachtig was, om een vergelijking te kunnen maken.
En dan Burley vandaag:
ik vind het nog best meevallen eigenlijk. Gezien ze nog maar 3,5 mnd hoeft. Denk dat het komt omdat ze zo lang gelijnd is.
Neonlight schreef:Zo Joto, die is echt flink aan de maat.![]()
Daphnejumper, welkom hier. Mooie merrie heb je! Ik vind haar er nu helemaal prachtig uit zien, net wat meer lijf erop.
Saffier schreef:Joto, ik schrok wel even van die foto's.... Die is echt heel rond, en ook nog maiden...
Hoe vaak is ze in het begin gescand, en met het ovuleren, hoeveel eitjes had ze?
Casa was ook wel heel erg rond met de eerste dracht, heb een foto in mijn profiel van ongeveer een week voor de bevalling. Casa had ook heel heel veel vruchtwater. Deze keer met scannen leek het er ook weer op dat ze veel vruchtwater zou krijgen.
Mocht ik zeker weten dat er alsnog een tweeling inzit.. Dan zou ik goed overleggen met de (verschillende) DA. In mijn geval met Nic dus, maar ik denk dat ik zeker de optie van af laten spuiten in mijn hoofd zou houden.... Ik denk dat ik veelste bang zou zijn ook de merrie te verliezen.
Maar goed, mochten er van de kant van DA goede argumenten en begeleiding zijn.....
daphnejumper schreef:Manueeltje, ze is inderdaad drachtig van Wynton (kwpn) van Jazz.....
Ben echt benieuwd wat eruit komt, zal wel een chique veulen worden denk ik.....
gem schreef:Wat staan er een hoop paarden nog 24/7 op het land.... Worden dat buitenbevallingen, ook al in maart? Ik zou overigens bij een 24/7 buitenlopend paard voor onbeperkt hooi zorgen. Daar houden ze zich het best mee op temperatuur.
Daphnejumper: mooie merrie met een keurig klein buikje.
Joto: poeh.... ben benieuwd hoeveel er in zitten.