ps, voor er commentaar komt op de leeftijd: het is een opvang merrie, niet de keuze van de eigenaren om haar nu nog te dekken

http://www.marestare.com/cam.php?alias=founder
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
balance schreef:_Marlijn schreef:Balance: Wat bizar, van die auto met die slee.Hoe kun je het doen, met je kind? Als dat fout gaat vergeef je je het jezelf toch nooit..
Ja nou, zeg dat. Stel dat ik dat kind of die vent had aangereden... Ik neem tenminste aan dat het een vent is, vrouwen zullen hun kind niet snel aan zo'n onding vastbinden met de slee. Die skidoo's (sneeuw mobiel) zijn vaak een punt van ergernis. Ze rijden zomaar op je land en als er dan een ongeluk gebeurd, ben JIJ als landeigenaar aansprakelijk. Ik heb overal borden staan dat toegang verboden is, dat had de vorige eigenaar hier al gedaan gelukkig.
*heb je cam ook in beeld gezet. Moet straks even naar de dokter maar daarna kijk ik mee als d'r niks tussenkomt.
** voor je elastiek: heb je hem niet een paar slagen meegevlochten? misschien blijft hij dan beter zitten. En de kwast aan het eind ook wat langer laten, het gaat toch vooral om het beginstuk.
Mariska_28 schreef:Ik kom ook nog eventjes meekijken.. Die oudere merrie heeft zich verstopt volgens mij
Verder niet echt iets spannends hier zo te zien?