Heb een merrie die zo 2 weken kan lekken. Heeft een compact klein uier die snel vol zit. Zal er wel mee te maken hebben. Ook 1 die gewoon niet lekt moet ik echt op de banden uit gaan hoever ze is. Een oudje die ook geen groot uier aan maakt. Wel op het eind vocht vast houd in benen en slap in de banden wordt. Zoveel verschil per merrie.
Met de temperaturen hebben we tot nu toe onze eigen 4 veulens raak gehad en die van de buurtjes ook dit jaar en afgelopen jaar. Voor ons wel een heel goed hulpmiddel
Haha Woogy hoe oud is hij? Dat zie ik Don hier ook nog doen, die denkt ook al dat hij een echte hengst is (is hij eigenlijk ook want heeft zn 2 ballen blijkbaar al..)
Kaz schaamt zich nergens voor haha. Hij is morgen exact 8 weken oud, heeft ook twee mooie boontjes hangen, al heeft Louis wel echt twee knikkers, dat is bij Kaz nog wel minder
Tinniie: ik vind Don echt wel een reuze knappe pony
Fotsy spannend!!! Dat word nog vandaag of vannacht!
Cynt gefelicteerd met de verkoop!
Marit dat ziet er ook al bijna zo goed als klaar uit! Doe je ook testen?
Jenny er is heen pijl op te richten.. mijn merrie heeft 2 weken van te voren hars gehad. En uier van je merrie lijkt ook nog niet veel maja dat hoeft ook niet. Gewoon goed in xe gaten houden.
Stel je voor dat Gwen elke avond bij jou komt kijken als je eindelijk op bed ligt de hele dag in je opgezette zere glittertitties knijpen, broek uit om je poes te bekijken
Ik zei al tegen mijn vriend. Het is maar goed dat ik via de camera mijn spanning niet op haar over breng
Noisy
Geplaatst: 15-05-17 23:59
Go Flo
Kaz is een lekkere rauwdouwer. Lekker ruig jongensspel.
Don Echt Tinne, als ik niet zelf een veulen zou verwachten was ik zeker komen praten. Helemaal mijn type
Marit, Gwen maakt eindelijk goede vorderingen. Joan staat er nu net zo bij. Helemaal klaar maar ph nog steeds 7. Waar ik me alleen wat zorgen om maak is dat Joan sinds een paar dagen moeilijk loopt. Ze heeft vocht rondom haar gewrichten. De sprongen en voorknieën zijn dik. Met lopen moet ze echt even op gang komen ook. Als ik een tijdje stap dan trekt het wel weg maar ze heeft er behoorlijk last van. Haar temperatuur is verder goed, 37,9C. Vorig jaar had ze zucht onder haar buik. Zou dit net zoiets kunnen zijn? Morgen in ieder geval de dierenarts maar even bellen
Woogy
Geplaatst: 16-05-17 00:01
Hoe mooi als straks haar bevallinghormonen overslaan op jou en je in het stro naast haar ligt te puffen
Schatjes ik ga slapen. Wakers en nachtbrakers, succes!