Krijgen we dan de komende nacht weer een babyboom??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze tilt haar voet op als ik melk om me meer ruimte te geven, uier loopt buiten de kantjes en normale vormen
en ze zoekt al wat aandacht. Hars wordt ook al wat troebeler en minder zuur. zal morgennacht of donderdag overdag wel worden... stalbluemoon schreef:
ShamalArabs schreef:Ze gaf vanmiddag de eerste seintjes dat ze zover is. Ze waggelt alsof ze uit elkaar valt, dus alles weekt indd plotseling hard, zoals het hoortze tilt haar voet op als ik melk om me meer ruimte te geven, uier loopt buiten de kantjes en normale vormen
en ze zoekt al wat aandacht. Hars wordt ook al wat troebeler en minder zuur. zal morgennacht of donderdag overdag wel worden...
Annikab schreef:Aardig gevulde uier, DMhorses!
Mooie Zaar!
Benieuwd naar de foto's van je meidjes, Yildiz!
Mijn ene merrie is in september op het land bevallen, maar dat was een ervaren fokmerrie. Ik was erg blij dat m'n maiden merrie wel in stal kon!
Ahhhh lief kalfje!
Mooi meisje, Leonoor, gefeliciteerd!
Knappe Garcia! Yentl ook een mooi buikje!
320 dagen, mooi, Yellomofoon!
Ze laat je wel wachten he, SA, pfffff...
Pony, harsjes, jeeeee
Kleine Euforio-spam! Heb nog zoveel foto's om uit te zoeken, maar hier alvast een voorproefje!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kunnen we zien of het ongeveer klopt. tanjaatjuhh schreef:Shamal - Spannend zeg! Wat verwacht je zelf dat er uit komt kwa veulen?Kunnen we zien of het ongeveer klopt.
Casca schreef:Hee eindelijk!!! Succes!!
En welkom hannekeboschwachten duurt idd lang! Maar liever wel een goed doorbakken veulentje!
mooie merrie's en hengstenkeuze!
het bleef maar groenig..ik wil ook eens een andere kleur en géén blauw.

ze lijken net dat tikje bleker nu 

leuke naam trouwens ook vind ik
En loopt tot nu toe gelijk.
jemig, nog nooit gezien bij een hengst.

was vergeten dat ik op woensdag de kleine om 11u25 al op school moet gaan halen, bedacht dat dus pas toen ik net begon met angel nat spuiten om 10u18, dus op nog geen uur tijd angel helemaal ingesopt en uitgespoeld, wel een kattenwasje, dus niet om ze spierwit te krijgen maar eigenlijk gewoon voor de lol en meeste wintervuil er eens uit te hebben

uierfoto!

)