@ Snoevie, beterschap @ Pardy, welkom en gefeliciteerd.. @ Amandake.. ooooohhhhhhhhhhhhhh, wat lief!!!
Hier niets spannends, stukje gereden op Sjol, gewoon zonder zadel. Hier scheen het zonnetje lekker, alleen oversteken was kamikaze, mijn nek zit al 2 wkn muurvast, dus omkijken was wat lastig. Maar Sjol is op buiten rit, soort sofa, die gewoon met je gedachten te sturen is, dus daar kan je altijd op gaan zitten, al is het achterstevoren...
Ik denk ook links Hier staat alles aan huis, en we hebben ook enorm veel beesten Geiten, kippen konijnen en duiven in één weitje, dus varkentjes erbij is ook leuk
voordat we naar het huis verhuisden waar we nu wonen(12 jaar geleden ofzo) had paps bijna een boerderij gekocht hier in schipluiden maar helaas net onder ons neus verkocht. en nu kost een boerderij hier minimaal 1.5 miljoen dus helaas de beesten niet aan huis Ouders zouden het wel willen, paar geitjes, kippetjes.. Maar wel veel beestjes, 2 konijnen in de tuin, een hond en een kat. Hadden eerst ook nog cavia's en nog een poes en vissen (overleden).
We hadden ook nog een schaap, die heb ik gekregen toen ze drie dagen oud was Niemand wilde haar, dus heb ik haar met de fles groot gebracht Nu staat ze bij mijn trainster met een heuleboel vriendjes en vriendinnetjes
Licht het aan mij of heeft het veulen bij peeps bewogen bij de foto's van achteren? Zit wel een groot veulen in hoor
Ik heb foto's proberen te maken en ik moet zeggen... niet echt heel erg gelukt De stal was donker en ze was aan het eten (recht voor de stal deur..) Maar nu even de foto's uploaden en dan krijgen jullie de links