Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ArabianRanch

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:46

Hollybollie schreef:
@AR: Gefeliciteerd! Wij willen Cheese!

OK dan ! Haha!

hallo, ik ben ~AR Manisha'h ~en ben gisteravond net voor 00:00 uur ter wereld gekomen Pling Lovers

Afbeelding

beetje jeuk !!
Afbeelding

ik knabbel al aan het gras, met mijn mammie aan mijn zijde !
Afbeelding

Lekker slurpen als ik dorst heb !

Afbeelding

Dicht bij mammie blijven
Afbeelding

Ik draaf al wat Pling
Afbeelding

Nu ga ik slapen, ben nog maar een baby Gaaaap
Afbeelding

Doei, doei Doei, doei

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:47

Achgossie dat snoetje! Leuk hoor!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:49

Wat een gewéldig veulen ArabianRanch! Dat koppie! Lovers

Nimber; Wat ontzéttend knap van Obelix! Dat zou je niet verwachten nadat ze groot gebracht zijn met de fles! OK dan!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:50

Wat een schatje is het toch, echt superfoto's isabel! Lovers

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:53

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Lovers
wat een snoepie! en wat een schitterend hoofdje Lovers Kwijl

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:10

Melisjuh, gefeliciteerd!!! Leuk dat je er net op tijd bij was!

Nimber, welkom terug! Leuk dat Obelix het zo goed doet!

Frenia, nu al namen voor volgend jaar? Weet die van dit jaar nog niet eens zeker. Nagelbijten / Gniffelen

En wat zie ik daar een prachtige arabier voorbij komen. Kwijl Echt schitterend, stevig ding ook al!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:19

@ArabianRanch Van Harte hooor. Wat een onzettend prachtig ding!

NewBorder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:31

@Arabian ranch wat een gaaf veulen!! echt leuk koppie erop, de moeder is ook mooi!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:37

Aaaach, wat een schattig arabiertje ... Lovers

Nimber, leuk dat je er weer bent ! Pffff, als je het zo nog 'ns opsomt, heb je echt een ontzettend kl*te-jaar gehad, hé ! Super dat Obelix het zo goed deed op de keuring !! OK dan!

Dikke Darlah gezien, jeeeeuuuuu .... ben zo benieuwd wat daaruit komt rollen !! En hoe ze het zal doen als moedertje !

Waaahhaaaaa Frenia, jij bent echt nog gekker dan ik !! Clown Haha! Haha! . Het ene veulen is er nog niet uit of het andere zit er al bijna in, compleet met naam en al ! Knipoog
Ik laat Keeva dit jaar niet meer dekken, vind het toch behoorlijk belastend voor zo'n merrie, 2 veulens achter elkaar. Vanaf nu wil ik het om en om gaan doen, het ene jaar Kyara, het andere jaar Keeva. Dit jaar is Kyara voor het eerst aan de beurt, en dat vind ik super-spannend !!! Ja

Marlijn, Blossom dus voorlopig nog niks, denk je ?

Melisjuh, van harte met je veulen !! Foto's !!!! Cheese!

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:39

@ Melisjuh: Proficiat met je veulen, ben erg benieuwd naar foto's Vingers aflikken
@ AR: Wat een dotje, echt een stoer beestje, ben er maar zuinig en trots op!!!!! Tong uitsteken Tong uitsteken

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:41

Neonlight schreef:
En wat zie ik daar een prachtige arabier voorbij komen. Kwijl Echt schitterend, stevig ding ook al!

jaa... ze is een echte russin hahahaha Haha!

Thanks allemaal OK dan! , we zijn helemaal gelukkig met Manisha'h Lovers

Afbeelding

... en Aicha ook Lovers
Afbeelding

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:43

Hey Nimber!! Ik wens jou dit jaar meer foksucces dan afgelopen jaar Ach gut Wat een kl*tejaar was dat voor jou Huilen
Wat goed dat Hinke weer drachtig is geworden!!

@frenia, hi hi nu al namen voor volgend jaar! Ik twijfel nog steeds over de merrienaam. Bloos En volgend jaar hoef ik niet over na te denken. Het blijft bij dit veulen.

@ar, wat een prachtig veulen!! Hij heeft echt een paar flinke stelten eronder zitten.

@melisjuh, gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:44

jeetje was weer veel bij te lezen. hihi, maar gelukkig niet voor niks. iedereen met een veulen GEFELICITEERD!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
en ik geloof dat we weer de merrietijd ingaan. JIPPIE.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:52

keeva: uiteraard geldt voor alle plannen: zolang de dames het trekken en zelf ook leuk vinden Knipoog als de veulens weggaan denk ik altijd: nu is het genoeg geweest, want vlak na het afspenen valt Tinkerbell altijd erg in Verward maar nu is ze weer lekker fit, energiek, rond en gezond en twijfel ik er zelfs niet over of ik haar weer laat dekken Haha!
bij Angel idem, ik krijg nu al de kriebels voor de keuring 3 juni want ik wil dit jaar verdomme die 1ste premie hebben Boos! Haha!
Dilhara twijfel ik persoonlijk Bloos denk dat dat een hoge 2de premie wordt (hoger dan Chenoa, dus zo'n 142 of 143 punten) maar ik wil zo ontzettend graag die eerste premie voor Angel...*zucht*
ze is nu, met veulen, zo lekker uitgezwaard weer Kwijl maar of dat voldoende is voor 5 extra punten Verward ik vind iig dat ze ze wel verdiend heeft Bloos
maar ik wijk weer af Clown wilde eigenlijk gewoon zeggen dat ze er beide zo goed uitzien (al zeg ik het zelf) dat ik het geen probleem vind om ze opnieuw te laten dekken Knipoog
als jij dat bij Keeva anders ervaart, dan sta ik volledig achter jouw beslissing om het zo te doen Ja

aaaah wat een moppie seg arabian Lovers

ik ben trouwens niet echt op zoek he naar namen Knipoog let gewoone xtra op als ik namen met F en G tegenkom en dan schrijf ik die op een lijstje Knipoog

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:02

Arabian: wat een lieffie Lovers wordt het een schimmel denk je?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:05

* Stil frustrated. Tong uitsteken

Merrie d'r uier komt misschien iets meer los, maar allarmerend is het nóg niet te noemen. Huilen van het lachen Ik ga het dit jaar ook eens bijhouden met hoelang ze lopen en wat er dan uitkomt. [ Geslacht. ] Zien of daar logica in gaat zitten. Vork

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:05

Arabian: Leuk veulen! Lekker beestje! Gefeliciteerd nog!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:10

jennyk schreef:
Arabian: wat een lieffie Lovers wordt het een schimmel denk je?

.. ik hoop het wel Tong uitsteken

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:20

@ AR: Gefeliciteerd!!!
@ Mabon: Jij ook gefeliciteerd!!!

Ik ga zo nog ff verder lezen,
Gerina dr uier is weer een beetje extra gevuld, en..............
Merina krijgt ook uier!!!!!!! Go jij! Go jij!
Het is natuurlijk niet super ineens, maar er begint wat te komen nu....
Heb ook foto's maar eigenlijk geen zin om ze te uploaden....

Edit:
@ melisjuh: Gefeliciteerd!!!
@ AR: Wat een schatje!!
@Nimber: Welkom terug!!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:35

haha saffier, dat ken ik Ach gut
heb ook foto's van vanmorgen staan, maar wil pc niet overbelasten, hij is inmiddels in de helft van foto's doorsturen om te laten afdrukken Rolleyes zegt nog zo'n kleine 8u te zullen bezig zijn...ben bang dat als ik nu ook nog ga uploaden, hij helemaal tilt slaat Clown

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:43

frenia schreef:
keeva: uiteraard geldt voor alle plannen: zolang de dames het trekken en zelf ook leuk vinden Knipoog als de veulens weggaan denk ik altijd: nu is het genoeg geweest, want vlak na het afspenen valt Tinkerbell altijd erg in Verward maar nu is ze weer lekker fit, energiek, rond en gezond en twijfel ik er zelfs niet over of ik haar weer laat dekken Haha!
bij Angel idem, ik krijg nu al de kriebels voor de keuring 3 juni want ik wil dit jaar verdomme die 1ste premie hebben Boos! Haha!
Dilhara twijfel ik persoonlijk Bloos denk dat dat een hoge 2de premie wordt (hoger dan Chenoa, dus zo'n 142 of 143 punten) maar ik wil zo ontzettend graag die eerste premie voor Angel...*zucht*
ze is nu, met veulen, zo lekker uitgezwaard weer Kwijl maar of dat voldoende is voor 5 extra punten Verward ik vind iig dat ze ze wel verdiend heeft Bloos
maar ik wijk weer af Clown wilde eigenlijk gewoon zeggen dat ze er beide zo goed uitzien (al zeg ik het zelf) dat ik het geen probleem vind om ze opnieuw te laten dekken Knipoog
als jij dat bij Keeva anders ervaart, dan sta ik volledig achter jouw beslissing om het zo te doen Ja

En ik achter de jouwe, hoor ! Dat bedoelde ik er ook niet mee. Maar ik wil na 2 jaar Keeva wel weer 'ns gewoon als "paard" hebben/zien, en niet als drachtige theemuts Knipoog . Al mijn plannen (weekendje strand, trektocht op de Veluwe,weekendje Groningen met Bokkers en paarden) komen in het geding omdat Keeva drachtig is of met veulen is, het lijkt me ook wel weer 'ns lekker om haar voor "mezelf" te hebben. Dus dat is gewoon uit puur egoistische overwegingen Knipoog . Ik denk ook niet dat ze er echt onder lijden hoor, dat zie je goed genoeg aan je merrie. Na Kyara is ze wel enorm ingevallen, maar dat was ook geen makkelijke dracht natuurlijk, zwanger en wel uit Engeland gekomen. Maar ik schrok er toen wel van dat ze zo ontzettend inviel, zeker als ik achteraf de foto's zie :
http://www.mijnalbum.nl/Foto=O86ADJIL
(even in link want het is geen foto waar ik trots op ben Verdrietig ).
Dit wil ik dus in de toekomst voorkomen door haar om het jaar een jaartje rust te gunnen.
Maar nogmaals, je moet dat puur op gevoel doen, zo heb ik ook heeeeel lang getwijfeld over het dekken van Kyara dit jaar, maar uiteindelijk toch de knoop maar doorgehakt.
(sorry, lang verhaal Knipoog )

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:50

Wat een schatje AR!
En welkom terug hier in dit topic Nimber Lachen
En natuurlijk de felecitaties voor Melisjuh Haha!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:57

haha! ik heb vandaag ook al een boel lange verhalen geschreven, ben gewoon uitvluchten aan het zoeken om niet te hoeven werken Clown

Tinkerbell zag er in oktober ook zo uit ongeveer Bloos! en dan denk ik idd telkens: o schrik!!! Ach gut maar de winter gaat ze toch telkens weer met een speklaagje in, dus dat zit dan wel goed Knipoog
mijn moeder snapt me echt niet, die begrijpt absoluut niet dat ik absoluut geen hinder van ondervind dat ik niet mee kan gaan rijden etc omwille van dracht en/of veulen. Maar mij deert het niet, heb liever mijn veulens en die paar maanden beperkt rijden dan volop kunnen rijden en geen veulens. ben sowieso zo geen rijbeest Bloos maar dat snappen weinig mensen Knipoog
maar ik begrijp dus wel dat je idd zoiets hebt van: nu wil ik weer even gewoon mijn paard weer Ja want dat heb ik ook hoor Knipoog maar dan blijft veulie lekker op stal n zoekt het even zelf uit Clown moet wel zeggen dat dat ook de reden is dat ik er klaar voor ben als ze met 5 maand weggaan, dan is het voor mij namelijk genoeg geweest Knipoog en dan wil ik weer lekker een halfjaartje alleen met mijn dames zijn. Vraag me soms wel af of ik geschikt ben om een veulen van mezelf aan te houden Bloos vrees dat dat me misschien zou gaan irriteren Bloos Verward
viel me btw op vandaag dat Orlando vét is Bloos! Boos! maar vriendlief wil niet luisteren dat zn paard op dieet moet Vork Verdrietig (heeft hier niks mee te maken natuurlijk Clown maar ik moest het effe kwijt Bloos )

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:01

Keeva was daar idd wel dun zeg.. Meagan zag er ook zo uit nadat Milo afgespeend was. Maar dat kwam niet doordat hij haar leeggezogen had, maar door de stress van het afspenen! Voordat hij weg ging zat was ze nog helemaal rond. Ach gut Hij is afgespeend in februari, en ze is nou gewoon weer mooi rond Ja

Ik snap je hélemaal hoor Frenia! Ik heb ook liever veulens als dat rijden Haha! En als ik me verveel heb ik nog Bryan die ik lastig kan vallen Knipoog Al is hij nu niet meer thuis.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:05

Branca heeft zo´n losse kling dat hij flubbert als ze loopt. Je kijkt zo naar binnen. Kan nog net het veulen niet zien Clown

Ik zou mijn merrie ook niet elke jaar drachtig willen hebben. Dit schopte al zoveel plannen in de war! Ze was dan perongeluk drachtig, maar ik zal haar zeker niet laten dekken. Om een heleboel redenen.