Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cheyenne01 schreef:bijna pauze......
TheSam schreef::D![]()
Ik heb op mijn werk bijna altijd pauze!
cheyenne01 schreef:TheSam schreef:![]()
![]()
Ik heb op mijn werk bijna altijd pauze!
is er nog een vakature?????![]()
![]()
krissie1985 schreef:ik zit nu lekker thuis, dus ben nu ook lekker vrij, kan toch nog niks met me ene arm
TheSam schreef:krissie1985 schreef:ik zit nu lekker thuis, dus ben nu ook lekker vrij, kan toch nog niks met me ene arm
Ik snap niet hoe jij die Patches kan volgen... tjonge, wat een slechte cam!
cheyenne01 schreef:helaas voor mij......ik zit nu de hele dag in de auto, te wachten tot de telefoon gaat met de mededeling dat cheyenne een veulen krijgt.....gelukkig kan ik dan wel direkt heen.....zo is mijn baas dan weer wel....
cheyenne01 schreef:ja luxe he??? hahahahahahaha
af en toe moet ik nieuwe bestellingen ophalen en drijfmijn collega's dan tot waanzin door ff heel snel op bokt te kijken.....vandaar ook vaak een wat late reaktie
TheSam schreef:cheyenne01 schreef:ja luxe he??? hahahahahahaha
af en toe moet ik nieuwe bestellingen ophalen en drijfmijn collega's dan tot waanzin door ff heel snel op bokt te kijken.....vandaar ook vaak een wat late reaktie
Gna, gna... bij jouw merrie kan het nog wel een week of 3 / 4 uitstellen![]()
... dat wordt zeker stressen voor je collega's en nagelbijten voor jou!
TheSam schreef:Daar heb je gelijk in... het is schitterend weer!
cheyenne01 schreef:hey djuno, ook weer aanwezig? hoe is het met manlief?
djuno schreef:cheyenne01 schreef:hey djuno, ook weer aanwezig? hoe is het met manlief?
Heb hem daarnet nog gebeld....heeft nu nergens meer last van dus ik kan weer ontspannen
djuno schreef:ach...de langste tijd heb je nu wel gehad....reken nog op 2 maandjes...zit je altijd safe![]()
![]()
![]()
cheyenne01 schreef:djuno schreef:ach...de langste tijd heb je nu wel gehad....reken nog op 2 maandjes...zit je altijd safe![]()
![]()
![]()
Arghhhh ik denk......dat je mij dan kunt opvegen.........
nog iemand die in dat geval mijn taken over wil nemen???![]()
![]()
paasmaandag moet ik in het fec in leeuwarden staan op de hondenshow........komt daar nog iemand heen
??????