Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snoopy_689 schreef:goldie staat hier ook aan! Vind het wel een heel schattig dik wit bolletje wol. Hoop niet dat het een tweeling is, dat zou voor haar niet zo fijn zijn..
ThePast03 schreef:Zelfs dat weten ze niet zeker. De merrie is niet van Beth maar staat daar om te veulenen. Ze schijnt opgevoeld te zijn door een DA toen ze net drachtig was en als die gelijk heeft is ze nu twee weken over tijd.
Verder is er een dekbewijs (of zoiets) en volgens dat bewijs is ze nog niet overtijd.
ThePast03 schreef:Blijkbaar kunnen ze die mini's erg moeilijk (of zelfs niet) scannen.
gabrycha schreef:Die megan zit ik al een poosje te volgen maar daar is volgens mij iets mee... Weet iemand wanneer ze is uitgeteld?
maroes schreef:gabrycha schreef:Die megan zit ik al een poosje te volgen maar daar is volgens mij iets mee... Weet iemand wanneer ze is uitgeteld?
Wat is er mee volgens jouw?![]()
Ze is drachtig dus ik hoop eigelijk dat ze last heeft van weeen...
Ze is dacht ik 6 maart uitgerekend.
Stephany schreef:Heeee Marije...wil jij Macy niet staan te "mishandelen", haar haren vliegen in het rond...