Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Toutiemeis

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 00:51

@Myrdal : Ik heb alleen een inentingsboekje gekregen. Lijst Impulsieve koop geweest bij een handelaar. Maar wel 2 voor de prijs van 1! OK dan!
Ik heb samen met mijn beste vriendin een pensionstalling hier gestart en we slapen hier ook, dus dat is wel handig 's nachts als ik eruit moet.
Morgenochtend om 8.00 worden weer 2 nieuwe pensionpaardjes gebracht, dus ik zal er weer uitgeslapen uitzien.....
Wel gezellig hier op bokt he?
Slecht voor je hart, een drachtige merrie.....
Ik denk dat ik nog ff ga kijken en dan maar naar bed ga... Pfffff
Trusten ladiezzzz
Tot morgen en waak ze..... Wow!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 04:38

bleg.. ik ben het waken zat!
Lowara is zooo ontzettend saai. ze staat al 30 minuten te slapen.
ik vrees dat ze haar vorige dracht niet zal herhalen... geen veulen vannacht Boos!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:04

Een spannende nacht maar geen veulens? Bloos!
Jeetje, dat zal slopend zijn...
Sjen? Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:09

nope. geen veulen hier..
Lowara is duidelijk niet van plan het voorgaande bevallings traject aan te houden.
ik ben werkelijk waar KAPOT!
en het ergste is... vannacht zal ik wederom op moeten blijven! Gaaaap
zucht... why..why?????
wel stond ze daarnet heel lief te murmelen toen ik de krant ging halen Lachen
(wel nuttig, had om half 7 al de hond uitgelaten, krant binnengehaald en koffie en thee gezet. wat zullen mijn ouders mij dankbaar zijn Knipoog )

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:38

Goeiemorgen allemaal!!!!!

Ook hier nog steeds geen veulen hoor!!!
Boos!
Lowara en Sienna ook niet?
Copper ziet er ook uitgeslapen uit...
Doen ze het expres ofzo?!
Zul je net zien, dut je ff in, ligt je veulen in de stal zeker...?
Hoe is het met jullie uiers???
Ehhhmm, die van de merries, welteverstaan Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:51

zucht meiden ik leef met jullie mee. Ik werd gisteravond laat gewekt door mijn bijrijdster Kelly dat de melk begint te druppen. Ze is al 19 dagen over tijd en dus het bood enige hoop, maar: geen veulen Boos! Boos!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:21

Slapen Oh boy kan slapen waar ik zit zeg. Roxette heeft ons nl zaterdag nogal schrik aangejaagd door de hele dag onrustig te zijn en die melkbar was vrijdagavond plots heel erg groot geworden. Ik vrijdagnamiddag nog op het gemakje de hele box leeggehaald de wanden nog eens afgewassen met een Dettol oplossing en er nieuw vlas ingedaan. Ik had zo iets van nou tegen volgende week is dat een mooie stevige ondergrond geworden die toch nog lekker droog. Dus ik en mijn vader zijn zaterdag maar aan de waak gegaan. Wat wil zeggen zeer laat gaan slapen en mijn vader heeft dan de rest van de nacht gewoon op bed gelegen en wat gerust (dus niet echt slapen) en keek dan heel regelmatig op Tv van de camera hoe ze zich gedroeg. Heel erg onrustig geweest. Mijn 2-jarige haald mijn zondag morgen om 5.30u me ook nog eens mijn bed uit doordat ze zo'n kabaal zat te maken in de stal en vanmorgen om 4.45u weer van dat. Boos! Kan dit nu missen als kiespijn hoor. zondagmorgen even wat getut met Roxette want aandacht vind ze nu heel erg prettig waar ze er anders niet van gediend is. Clown Natuurlijk even foto's genomen. Haha! Dus meiden ook ik ben dus aan de waak geslagen. Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
toch al wat melksporen (of iets dat er op lijkt)

Afbeelding
ondertussen heeft ze nu ook al flink last van oedeem.

Ja meiden ze krijgt duidelijk last van het veulen. Veel zin in lopen heeft ze ook niet meer in de wei. Doet alles liever op het gemakje.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:30

Petrakaan: dat komt ook in de buurt, nu nog witte melk
Bloos! alweer geen veulens! de merries houden de baasjes wel van de slaap af. misschien vanavond copper,sienna en lowara Schijnheilig
of oudsider uit de bocht Tigra Bloos Schijnheilig

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 08:33

Serieus... geen veulens vannacht?? Sjee dat had ik toch niet verwacht. Hmmm hopenlijk vannacht dan maar. Zou voor Copper mooi zijn, precies 335 dagen Lachen Sterkte dames... Ach gut

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:38

WOooooOW die uiers van Roxette!!!!
Dat wordt opletten vannacht......
Denk dat het vanavond spitsuur is op de kraamafdeling.....
Ach gut
Toutie laat me in de waan, geloof ik... Verdrietig

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:44

Toutiemeis: leuk onderschrift. dat gestress zeker weten !
begint saai te worden dat wachten. niet te hopen dat ze record toch nog echt van plan is te verbreken Scheve mond

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:56

mogguh, ik moet alles nog bij lezen, maar moet eerst even werken.

Wel ff korte update. Lis heeft sinds gister de banden slapper en het lijkt alsof ze vanmorgen nog slapper waren. En ook vanmorgen aan 1 uier witte dopjes en ook op haar been vocht uit de uier.....geloof dat het tijd wordt dat ik vannacht mijn bed uit moet om te checken Lachen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:21

MMmm Wat zijn de dames toch errug vervelend. Het is mooi weer, poept die veulens uit!! Je bent dan meteen lichter en het is minder zwaar met dit weer!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:28

PhiaBink schreef:
MMmm Wat zijn de dames toch errug vervelend. Het is mooi weer, poept die veulens uit!! Je bent dan meteen lichter en het is minder zwaar met dit weer!!

Van mij mag ze toch nog wachten tot vrijdagavond hoor. Ben ik tenminste met vakantie. Ofwel heeft Roxette ook het boek ontvangen van Macy. Boos! Hoe maak ik de baasjes gek.

hier nog een foto van haar buik gistermorgen.

Afbeelding

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:31

Toutiemeis schreef:
WOooooOW die uiers van Roxette!!!!
Dat wordt opletten vannacht......
Denk dat het vanavond spitsuur is op de kraamafdeling.....
Ach gut
Toutie laat me in de waan, geloof ik... Verdrietig

Roxette heeft altijd al een grote melkbar gehad. Vandaar ook dat ik nooit schrik als er een mager veulen uitkomt. Punt een : een mager veulen passeert wat makkelijker en punt twee: met die melkbar zie je dat niet meer na een week. Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:37

Ik zie een bult in het midden van de buik van Roxette...
Welk deel van het veulen is dat? Tong uitsteken

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 10:52

Hier ook nog steeds geen veulen. Het worden een beetje saaie updates he Knipoog Maar er heeft dus geen een merrie geveulend vannacht uit dit topic? Boos! Waar zijn ze toch mee bezig?
Siena heeft wel weer plat gelegen, maar dit keer zijn we er niet voor gaan staan want anders is ze maar afgeleid. We bleven dus boven liggen en eigenlijk was ze niet zo onrustig. Niet zo als de nacht ervoor. Verder ook geen tekenen, banden zijn niet echt slap, uier doet niets (zelfs al een paar dagen geen harsdopjes meer!) en vulva veranderd elke keer weer en is nu ook niet echt meer lang. Het enige is dat ze heel erg sloom is, maar draven kan ze nog wel. Ik laat haar vandaag lekker de hele dag lopen in de hoop dat de banden ook wat slapper worden (ik weet niet of dat kan van lopen, maar lijkt me wel).
Ik had tegen iedereen gezegd dat ik dacht dat ze de 350 niet zou halen...nu denk ik eerder dat ze het record wil gaan verbreken!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 10:55

Nog geen veulens? Ook niet bij Sienna? Wat saai. Hier ook niets aan de hand, Myrdal raakt er al aan gewend dat ik 's nachts langskom en dan moet er weer naar de buik gekeken worden, maar ze krijgt altijd een snoepje, dus Myrre ook weer blij. Vervolgens valt ze in slaap en kan ik weer naar huis, ben benieuwd hoe lang ik dit vol moet houden. Sjen, draai jij soms nog volledig op adrenaline?

Zo Roxette heeft al mooie prutjes, bij Myrdal zijn ze er soms en dan gaan ze weer weg, haar melk is nog altijd dezelfde kleur, dus we wachten gewoon weer af.....

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 10:58

Haha, ja de adrenaline helpt me er doorheen! Nou wat scheelt is dat ik wel kan slapen daar. Ik slaap dus soms gewoon normale tijden, 8 uur ofzo. En soms een nacht een keer maar 5 uurtjes, maar dan ga ik na het eten even bijslapen (voordat we weer gaan waken dus). Verder scheelt het ook dat ik heel weinig verplichtingen heb (colleges nu maar 2 dagen in de week, omdat ik heel veel vakken naar volgend jaar heb geschoven), dus ik kan thuis lekker bokken Haha! Daar kom je wel van bij!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:03

Kijk dat scheelt, ik kan daar niet slapen.Nou ja, ik kan theoretisch wel slapen, maar ik kan het zelf niet er staan natuurlijk ook 20 paarden op stal, die maken nogal wat lawaai.
Gelukkig heb ik ook niet veel verplichtingen, dus ik kan doen en laten wat ik wil. Heb ik toch mooi geregeld.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:16

Succes met de volgende slapeloze nacht dan maar... Zoals ik al vermoedde heeft de rechterkant gisteravond zich gelijk gemaakt aan de linkerkant. En ze vond me ineens niet lief meer... Ze stampte toen ik aan haar uiers voelde Verward en ik mocht de thermometer er niet meer in doen Boos! en toen heb ik maar eens een even verteld dat ik toch echt de laatste beslissing daarin had en daarna mocht het dan wel weer Haha! De vulva heeft af en toe een bobbel/uitstulping, en als ze dan even loopt dan zakt dat weer weg. Echt een heel vreemd gezicht is dat, dat die vulva op 1 plek echt naar buiten word geduwd... Daar staat ie dan helemaal open en het scheelt algauw 3 cm (qua naar voren komen) met de rest die nog gewoon plat is. Njadien heeft het anderom, bij haar word af en toe een stukje naar binnen gezogen... Als je het van de zijkant bekijkt heb je soms wel bijzondere profielen Knipoog Njadien liet zich vorig jaar meer aanraken wat uiers en vulva betreft, nu is ze stiksjago en ze bijt zelfs naar me, dus dat word definitief een merrieveulen (zo niet dan stop ik hem terug)...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:10

Toutiemeis schreef:
Ik zie een bult in het midden van de buik van Roxette...
Welk deel van het veulen is dat? Tong uitsteken

Is geen bult hoor maar een schaduwvlek denk ik. veulen is vooral actief aan de onderkant van de buik. Man dat veulen is soms wel heel erg actief en dan beweegt die buik echt heel erg. Dan heeft Roxette op die momenten niet veel zin meer in eten. Ach gut

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:18

sjen.....kun je geen camera in de stal hangen? wij hebben er 1tje van de praxis, bereik ongeveer 50 meter dan hoef je niet steeds bij haar te kijken......mocht ze het al ophouden omdat je erbij bent dan is dat misschien een oplossing

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:25

Nog niks zie ik had er toch wel een paar verwacht als ik de merrie's zo op de foto's zag waar wachten ze nou op weer zit toch al mee maar nieuwe dag nieuwe kansen Knipoog

Had beloofd zeker een week geen foto's te plaatsen van jasmijn Clown maar wil vanmiddag toch even een foto van haar vulva plaatsen hier staat met regelmaat op het midden al zo open en zag nu de foto van petraaken nou zoiets ziet het eruit maar ze moet toch zeker nog een maand Verward dus wil weer graag weten of dat hoort ben wat dat betreft erg Blond

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:31

Gitta schreef:
Nog niks zie ik had er toch wel een paar verwacht als ik de merrie's zo op de foto's zag waar wachten ze nou op weer zit toch al mee maar nieuwe dag nieuwe kansen Knipoog

Had beloofd zeker een week geen foto's te plaatsen van jasmijn Clown maar wil vanmiddag toch even een foto van haar vulva plaatsen hier staat met regelmaat op het midden al zo open en zag nu de foto van petraaken nou zoiets ziet het eruit maar ze moet toch zeker nog een maand Verward dus wil weer graag weten of dat hoort ben wat dat betreft erg Blond

zou het niet weten. Hangt echt van paard tot paard af. Roxette krijgt ook nooit een punt achterwerk zoals veel merries wel.

Van mij mag Roxette best nog tot eind deze week wachten want het weer is hier niet zo best. Regen nu en tot eind deze week blijft dat zo volgens het weerbericht.