Impulsieve koop geweest bij een handelaar. Maar wel 2 voor de prijs van 1! Ik heb samen met mijn beste vriendin een pensionstalling hier gestart en we slapen hier ook, dus dat is wel handig 's nachts als ik eruit moet.
Morgenochtend om 8.00 worden weer 2 nieuwe pensionpaardjes gebracht, dus ik zal er weer uitgeslapen uitzien.....
Wel gezellig hier op bokt he?
Slecht voor je hart, een drachtige merrie.....
Ik denk dat ik nog ff ga kijken en dan maar naar bed ga... Pfffff
Trusten ladiezzzz
Tot morgen en waak ze.....

Oh boy kan slapen waar ik zit zeg. Roxette heeft ons nl zaterdag nogal schrik aangejaagd door de hele dag onrustig te zijn en die melkbar was vrijdagavond plots heel erg groot geworden. Ik vrijdagnamiddag nog op het gemakje de hele box leeggehaald de wanden nog eens afgewassen met een Dettol oplossing en er nieuw vlas ingedaan. Ik had zo iets van nou tegen volgende week is dat een mooie stevige ondergrond geworden die toch nog lekker droog. Dus ik en mijn vader zijn zaterdag maar aan de waak gegaan. Wat wil zeggen zeer laat gaan slapen en mijn vader heeft dan de rest van de nacht gewoon op bed gelegen en wat gerust (dus niet echt slapen) en keek dan heel regelmatig op Tv van de camera hoe ze zich gedroeg. Heel erg onrustig geweest. Mijn 2-jarige haald mijn zondag morgen om 5.30u me ook nog eens mijn bed uit doordat ze zo'n kabaal zat te maken in de stal en vanmorgen om 4.45u weer van dat.
Natuurlijk even foto's genomen. 
en ik mocht de thermometer er niet meer in doen