Nee nog niet, ze staat nu even te slapen ze was wel wat onrustig rondjes lopen plashouding en gapen. We wachten af het druppelde gestaag door toen straks.
Ik doorbreek de sliert van merries met een bruine hengst Dit was mijn grootste kans op iets speciaals qua tekening Ze dachten vast dat ‘bruin heb ik nog maar 1x gefokt’ bedoelde dat nu alles bruin moet zijn
Kabayo
Geplaatst: 17-03-22 07:06
Knolselder Gefeliciteerd! Nu weer eens een hengstje
Charmfaith ook gefeliciteerd!! Mooie bles
Moosss heel erg begrijpelijk!
Xyaartje ik vind Maria er wel drachtig uitzien hoor
Caresse mooi he! Ja.. eerst heeft ze haast. En nu niet meer
Cioccolato
Melissa1996 waarom heeft ze eigenlijk een deken om als ze zo geschoren is? Lijkt op een jachtpatroon Lief zo samen in de stal
Gefeliciteerd met de veulens! Knolselder nog een bruine,kan deze ook doorkleuren?
Charmfaith wat een plaatje!
Moos wat ontzettend zuur de situatie met de tweeling, als je het niet verwacht met alle voorzorg die er getroffen is dan valt dat erg rauw op je dak.
Hier wel steeds bijgelezen maar ben afgelopen vrijdag geopereerd dus die reageerpost moet de volgende keer maar even. Heb nog best wel wat pijn en mijn concentratie is daardoor behoorlijk weg.
Pepper zit vandaag op 300 dagen dracht, over 5 weken uitgerekend en normaal zou ze nu echt wel goed op weg zijn met haar uier maar echt niks noppes nada. Dit veulen blijft wat langer zitten dan gebruikelijk is voor haar. Buik groeit nu ook niet zo hard heb ik het idee en na vorig jaar maak ik mij dan weer zo'n zorgen.