Echt een bijleespost maken heeft weinig zin. Veel dikke uiers en merries en veel die het spannend maken!!
Ik ben er vooral achter hoeveel verschil een foto kan hebben Volgens bokt is ze bescheiden maar ik vind haar wel dik voor haar doen Foto's zijn 5 min na elkaar gemaakt vandaag
Ik heb gister eindelijk het veulen weer zien bewegen. Deelde een paar flinke karatetrappen uit. Ik had al ruim een maand geen beweging gezien of gevoeld, maar beeb zit er nog.
Net van stal gekomen. Liv deed vrij vreemd. Ze stond te eten en opeens stopt ze met eten en lijkt ze een soort van haar evenwicht te verliezen. Daarna at ze verder en opeens trekt ze haar buik op en kreunt ze zo eens. Daarna at ze weer gewoon verder.. Straks nog even bij haar gaan kijken.
Ik meld me weer eventjes na 2dagen enorm ziek geweest, maar Cadence nog steeds niets uier ook weer goed weg bij binnenkomen , heeft het wel iedere dag lastiger we blijven afwachten dag 346 haha
Luca03
Geplaatst: 09-03-19 20:04
Knolselder schreef:
Ik zou haar gied in de gaten houden Luca! Wat diet de uier?
Weinig. Nog steeds niet super gevuld.
cp112
Geplaatst: 09-03-19 20:11
Een veulen dat fiks dwars doet klinkt t Luca. Ff in de gaten houden.
Hier bummer.... Cat haar uier gewoon ineens veel leger
Leonie, van harte gefeliciteerd met je hengstje! Foto's zijn welkom hoor!
Alle wakers, zet hem op! Houd vol, voor je het weet is de spanning weer voorbij. Tinkerbells, hopelijk is je veulen er snel. Jij moet ondertussen al wel een beetje gebroken zijn.
Mijn merrie vandaag voor het eerst in de nieuwe stal! Als het goed is draait vanavond ook de camera. Ben benieuwd hoeveel stress de paardjes hebben zo een 1ste avond.
Gefeliciteerd Leonie!! Benieuwd naar de foto's en naam!
Kabayo daar zit idd behoorlijk verschil in, die 2 foto's.
Luca oh hmm dat is inderdaad een beetje vreemd. verstandig van je om nog een keertje langs te gaan vandaag.
Veronique prachtige stallen zeg!
Hier alles rustig, de laatste uitgerekende merrie is gister ook thuis gekomen. Ze stond nog in training bij big sis. Ze hoeft pas over 3 maandjes dus heeft alle tijd om te wennen en antistoffen te maken voor haar omgeving
Laatst bijgewerkt door EsmeeStorm op 09-03-19 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Daarnet nog even wezen kijken op stal. Ze leek rustig, haar voer was op. Ze had ook gewoon gemest, denk wel dat ik haar wakker had gemaakt want ze hing vol vlas
EsmeeStorm
Geplaatst: 09-03-19 23:45
@luca ah fijn, gelukkig maar!
AM_Horses
Geplaatst: 10-03-19 00:02
Luca. Gelukkig!
Leonie. Gefeliciteerd
Veronique. Mooie ruime stallen, ziet er goed uit!
Cp. Esmeralda haar uier is ook minder ipv meer rare merries!
Siptje. Ze neemt de tijd
Kabayo. Een duidelijke buik aanwezig!
Voor alle wakers heel veel succes vannacht!
Esmeralda doet nog rustig aan, Ze is ook pas 324 dagen. Van mij mag ze zeker nog een ruime week wachten... Morgen Formidable showen op de hengstenshow. Spannend moment altijd