Dacht elke dag wel dat ze kon komen.. Nu laat ik het maar even op zijn verloop maar poeeh wat een uier heeft ze! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dacht elke dag wel dat ze kon komen.. Nu laat ik het maar even op zijn verloop maar poeeh wat een uier heeft ze! 
maar ik droom elke nacht erover en slaap onrustig en zie constant veulentjes liggen op de cam. Ik ben ook niks meer waard

Dus steeds denk ik: maar wat nou als dááaar nou net iets ligt?! En dan ga ik weer kijken haha. Drama!
Ze geeft ook nog echt 0 tekenen van een naderende bevalling hier en we zitten alweer op 346 dagen. Uier loopt soms wat voller en daarna weer wat terug, kortom nog veel zucht. Melken lukt nog niet, wel te horen gekregen dat de moeder van Halla en de oma beide overdag bevallen zijn en beide altijd zonder enige voortekenen. Dus er is nog hoop dat het niet nog weken gaat duren

sodeju!!! dat gaat zéker niet lang meer duren hihi! succes alvast!

Deze week of volgende week worden ze gebracht.
Woogy schreef:Jennybaby: buikje ligt nog wat ver naar voren maar is al wel heel mooi gezakt. Speentjes zijn nog erg leeg. In de openingspost van dit topic staat een hele mooie foto van de laatste fase van de spenen.
Al zegt het allemaal helemaal niets, gezien er ook merries zijn dat het stiekem anders doen.
Hoe is de temperatuur van de merrie?
Woogy schreef:Als die stabiel is zit er nog geen veulen aan te komen. Als die ineens daalt heb je binnen 12-24 uur een baby.
Wij tempen ze eigenlijk altijd zodra het er serieus op begint te lijken, 2 maal daags zodat er een helder beeld is wanneer ze schommelen en wanneer echt de bevallingsdaling er is.
Woogy schreef:Als die stabiel is zit er nog geen veulen aan te komen. Als die ineens daalt heb je binnen 12-24 uur een baby.
Wij tempen ze eigenlijk altijd zodra het er serieus op begint te lijken, 2 maal daags zodat er een helder beeld is wanneer ze schommelen en wanneer echt de bevallingsdaling er is.