Qua kleur toch naar het witte/oranje toe,kleurloos is toch omdat het meestal zo ver nog niet is.
Flauw hoor de uier staat er toch best op en is best flink
Fotsy zo staat die van mij ook vaak. Terugduwen.
Geen idee,met wat je vet en je gras behandelt zal wel een invloed hebben maar op welke manier?Nobje zo een leuke merrie! Ze is in elk geval wel al begonnen met uier maken,misschien iets voor eind mei? Het blijft een gok als je het niet weet.
Wat heb jij ook een prachtige merrie!
Ze heeft toen een hele mail naar het nmprs gestuurd waarom ik geen DNA test zou mogen doen. Ikzelf heb ook naar het stamboek gebeld. Wou gerust een regeling treffen maar zonder gedreig etc.. Nu blijkt dat je inderdaad voor 50 euro gewoon een vol papier krijgt bij het veulen, dekgeld betaald of niet.
Is levenslang goedgekeurd met een 1ste premie, 50% AMHA, een zoon van BREWERS FEATURE PIZZAZZ, welke voor mij echt een geweldig dier is. 
Dit weekend mooi weer dus wie weet een veulenboom

een kennis van ons is zaad gaan halen in Italië van een quarter hengst, kreeg drie buisjes mee, dekgeld 1.700 euro (maar liefst, slik), en met wat 'geluk' kan je er drie merrie's mee insemineren en dan alle drie papieren krijgen op basis van dna, amai daar zou nogal mee geknoeid worden, moest dit kunnen. Kan ik geloven dat je dan als hengstenhouder boos zou zijn.
2 dagen koppijn pfft... Al zal je dat wel wat vergeten mocht Elsa nu eens een mooi veulentje ter wereld brengen.