Geweldig, vooral die hinnikjes

Aziza raakte wel echt in paniek toen Amir van de week 1x tussen de draden door gegaan was. Gelukkig heeft hij daarvan geleerd en het niet meer gedaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balou_k schreef:[ Video ]
Stalgenootje die haar vanmiddag buiten had staan, ik zat op stage.
Geluid aan! Dan hoor je dr schattige 'gelach'.
Balou_k schreef:maaike1994 schreef:Haha wat een pittig dametje Balou! Dat piepen gaan ze blijven doen eenmaal ze het hebben gedaan. Mijn 4.5jarige ruin doet het nog steeds
4.5 later verschijnen we in de B dressuur ring.. Al piepend
Ze is geweldig!
Wie houdt hier nog meer hun baby's?
Balou_k schreef:maaike1994 schreef:Haha wat een pittig dametje Balou! Dat piepen gaan ze blijven doen eenmaal ze het hebben gedaan. Mijn 4.5jarige ruin doet het nog steeds
4.5 later verschijnen we in de B dressuur ring.. Al piepend
Ze is geweldig!
Wie houdt hier nog meer hun baby's?
Balou_k schreef:Och ik ben nog nooit zo spontaan in een keer verliefd geweest op een paard. Behalve op Bubbles, het paard waar ze haar naam aan te danken heeft.
Mijn vorige pony Dakota was een van de meest speciale pony's maar ook dat heeft moeten groeien. Maar dit is ware liefde op het eerste gezicht. Zij gaat echt nooit meer weg!
Balou_k schreef:Wie houdt hier nog meer hun baby's?
Robynn schreef:Balou_k schreef:
Mijn vorige pony Dakota was een van de meest speciale pony's maar ook dat heeft moeten groeien. Maar dit is ware liefde op het eerste gezicht. Zij gaat echt nooit meer weg!
Op Khaleesi was ik spontaan verliefd
Ik ging er heel nuchter heen, want ik had al 5 andere pony's bekeken in een jaar tijd, maar toen zag ik haar en mijn hart maakte echt een sprongetjeMet rijden was de klik er ook meteen en ik moest en zou haar kopen