Vannacht geen baby gehad, nu hangen er witte druppeltjes aan haar uier, zijn wel niet nat (moet er aan krabben als ik ze eraf wil hebben) 't zijn dus meer korreltjes.
polleman
Geplaatst: 10-03-13 13:20
nog even slapen hoor!
kom mama in pas blijven!
zie je mij
mama wat is dat voor eng beest(verzand)
laat me slapen!
Laatst bijgewerkt door polleman op 10-03-13 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ooohw wat is Wings toch een heerlijk ding!! Krijg zooo de kriebels als ik haar zie!!
Chrloot zijn toch serieuze harsjes (kegels) Als Donna dit had en we haalde het er af begon ze te druppen... (dit had ze dus echt vlak voor het kegelen)
Wings is knap zeg en fazanten zijn ook erg spannende dingen...zeker als ze spontaan opspringen, daar moeten ze direct aan wennen zodat je er niet naast ligt als ze naast de bak spontaan opspringen
Pony d'r tiet is weer veel voller vandaag en ze is sinds gisteren maar heel erg weinig de stal uitgeweest. Haar banden zijn veel slapper en haar buik was ook een stuk zachter...weet niet wat dat gaan inhouden maar we hebben allemaal het gevoel geprikt op 6 dagen nog
Cynthia82
Geplaatst: 10-03-13 16:35
Ook hier gelukkig geen sneeuw, maar wel koud met 1 graad boven nul
Marjolein, leuk dat je er ook bij bent!
Mooie mist CC, en die buik
Oooeeehhhh.... Cemlys, bijna dag 300!
Chrlooot, het begint dus wel eindelijk spannend te worden bij jou!
Gefeliciteerd, Kyra!!
Woogy, ook bij jou begint het dus spannend te worden
Hier nog niet zo, maar dat mag ook nog niet. Dais dr uier lijkt nog steeds een heel klein mini-beetje te groeien, maar het stelt nog niets voor. Ik heb het idee dat ik op een dag bij haar aankom en dat het dan ineens snel gaat (hoop ik vooral). Vandaag is ze 311 dagen, over 9 dagen mag het komen.
Haar kont wordt wel echt slapjes. Als ik bij haar hoofd sta en ik kijk over haar rug naar haar kont, is haar kont verdwenen Van de zijkant gezien valt het niet op, maar als ik er op duw, voel ik echt pudding
Gefeliciteerd Kyra nu lekker zwangerschaps verlof voor de dame...maar dit is binnen toch?
Marjolein, een prachtige dame, maar volgens mij heb jij alleen maar prachtige!
Hihi mooie scheve buik bij Raven. Duidelijk zwanger en geen grasbuik.
Woogy bij Pony gaat t dus ook de spannende kant op
Wings went aan fazanten hihi... die rennen hier ook heerlijk rond. Kun je zelf ook een hoedje van schrikken, ik wel in ieder geval. Ook konijntjes die uit t niet door de rijbak huppen zijn meer stress voor mij dan voor mijn paardjes. hihi
Cemlys oohhh leuk ga je naar de Equitana? Gezellig. Scoor ze!
Tenna is fijn rustig, lekker aan het kroelen en weer wat in zichzelf gekeerd.
En Cantate een mijlpaaltje, vandaag nog precies twee maandjes tot de uitgetelde dag!
hier nog weinig uier ontwikkeling , even pootje opgetild, maar alles nog mooi in elkaar gevouwen. maar is ook eerste keer, en nog een grote maand, dus dat lijkt me ook vrij normaal. we houden het gewoon in de gaten.
geshahquille
Geplaatst: 10-03-13 17:50
Hier geen sneeuw wel regen gisteren de hele dag dus onze paddock (word van de zomer weer vernieuwt) is hellaas weer een zwembad. Nou ja Vadim maakt het verder niet uit hij rent lekker door de plassen en mag dan weer lekker in zijn warme droge stalletje.
Tjinta die dingen maken ook een kabaal haha, mooie mijlpaal
geshahquille wat een schatje!! bij ons staat de buiten bak ook onder water heb vandaag 2 keer gestapt met ze, land kunnen ze niet meer in, is alleen maar water nog zie geen grasje meer