Had foto,s al op Hyves gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neonlight schreef:Wat doet Kayenne dat braaf zeg!
Muzefee, wat een lekker bekkie, mooi dat zwarte bij haar oog.
En ik heb het denk ik gemist, maar wat zijn uiteindelijk de namen geworden van al die Heidehof's veulens?

pardy schreef:muzefee, gefeliciteerd! hoe is t met FD?

geweldig beestje zeg

Stalbaas heeft ook momenteel genoeg aan zijn hoofd, dus de keuringen zijn nu even een bijzaak. Dus Flying Dutchie moet een beetje eer hooghouden! 
Zo heb ik bij Hero & Lieke als veulens echt staan trillen langs de baan, met twee 1a geplaatste veulens van stal in de kampioensring, ik had het niet meer.
Maargoed, er komen zeker en vast foto's!
YSR1971 schreef:Diëgo heeft toch inmiddels de punten al binnen om Z2 te mogen? Bij onze derby eind mei heeft Janet 2 fotoposters gewonnen, eentje van Diëgo en eentje van haar andere paard, posters had ik in Grijpskerk voor haar achtergelaten en ze mailde mij dat ze de posters had ontvangen en dat beide paardjes nu Z2 mochten. Of is dit een andere Diëgo?
Ze heeft Diëgo inmiddels al in het Z2 gestart en gelijk een eerste plaats in één van de proeven en ook 3 winstpunten binnen.
Ze gaan als een trein! Ook wordt hij weer uitgebracht door Jody Bakker dit jaar in de Divoza Cup om zijn derde titel binnen te halen voor wat betreft de jonge dressuurpony's! Als dat gaat lukken zou hij driemaal op rij in elke mogelijke jaargang zijn titel behaald hebben, vrij uniek!
Maar laten we niet te ver op de zaken vooruit lopen, haha. 

achter Rose aan loopt te jagen en haar ook serieus bespringt...
vanaf te geboorte al 

en Rose maar lekker blijven staan whaha mensen allemaal kijken