Ik zal morgen kijken of ik een foto update kan doen, anders donderdag.
Magic_Ice
Geplaatst: 29-03-11 21:58
dit is dan ook haar 10e veulen, ze moet nog tot half/eind juli
_Noor
Geplaatst: 29-03-11 22:00
Go Peeps, Go Peeps!! Kom maar op met dat verjaardagsveulen!!
Moest Nudine vanavond wel even aanpakken, dominante tante... Wilde haar poetsen maar ze wil steeds tussen mij en het veulen blijven. Op een gegeven moment had ze me bijna tegen de muur en dan moet ik echt wel even oppassen!! Even stevig toegesproken en met een touwtje om haar neus ging het al een stuk beter. Kreeg vandaag ook van iemand (viavia) de tip door dat je bij dit soort dominante tantes echt meteen duidelijk moet maken hoe het zit. Mocht KJ wel aaien van haar, het is weer even een kwestie van vertrouwen. Heb hem ook een beetje 'gepoetst' en aan zijn beentjes gezeten, maar da's best lastig met zo'n opdringerige merrie erbij KJ is trouwens wel nieuwsgierig maar nog wel wat terughoudend en zoooo schattig . Ga morgen 1 van de vier halstertjes even proberen.
Spannend horsii en marlis, ik duim voor jullie op vannacht! Tietjes zien er veelbelovend uit! Maargoed wil niet alles zeggen, Rose kegelde zeker 2 weken hopen dat peeps dat niet doet!
Bij Rose liep het er gewoon uit, maar dat was 2 dagen van te voren. Verder hingen er al 2 weken druppeltjes melk aan, maar niet dat het eruit liep, Succes!! Ik hoop voor jullie vannacht, !