En geen bericht dat het vals alarm was, dus...?? Heb je nieuws?
Maseike
Geplaatst: 25-03-10 02:19
Dames toch geen ruzie he.
Zoals jullie weten had ik natuurlijk weer de kriebels om te dekken met Monnie. En weddenschap van man gewonnen.
Maar wist ik veel dat ik zo verliefd zo worden op dit veulen, ze heeft wederom mijn wens ingevult net als Cypress hill. Dus man zegt je zult nu moeten kiezen of deze houden en later daarmee fokken en ga lekker rijden op Monnie en laat der leeg. Of toch veulen in de verkoop en Mon een Wynton rietjes geven.
Dus ik ga ff goed nadenken. Wat ik ben nu zo,n gaaf veulen, heerlijk.
En we hebben nog een spannende merrie, Kyra niet te vergeten, hoewel die ons gruwelijk aan het foppen is. Maar zie ik dat nu goed? Zag ik Kyra het boek van Macy net snel wegmoffelen???
ik ben zo benieuwd! maar lees het vanmiddag wel. moet nu naar mijn werk.
jessje
Geplaatst: 25-03-10 08:07
Spannend Manueeltje!
Haha Neonlight, dat boek van Macy gaat nog altijd mee of wat?
Maseike, als dat de keuze is zou ik veulen aanhouden en gaan sporten met de merrie... Je hebt nu een werkelijk PRACHTIG merrieveulen van haar, waarom dat dan gaan verkopen... Maarja, dat is mijn idee he
Hier nog geen veulen hoor, alleen alarm om 04u en 05u
Maseike.. Als dit het veulen is wat je wil zou ik haar aanhouden, anders krijg je spijt of nooit meer zo'n veulen! Aisha had ook weggemoeten want we hadden Aura al van Alonna.. Wisten wij veel dat daar het bestgefokte veulen uit zou komen.. Ben nog altijd blij dat we dr niet weggedaan hadden want dan had ik echt vreselijke spijt gehad
En wet look al iets? birth alarm is niks voor melody die ligt de hele week al 3x per nacht plat! Gister was ze weer rustig alleen uier groeit enorm hard laatste dagen van een b cup naar een d ter vergelijking!ook nog steeds hars!Kleindochter van staleigenaar (3jr oud)zegt dattie vrijdag komt haha
Nou lees straks wel of er wat geboren is . Nu even werken .
manueeltje84
Geplaatst: 25-03-10 09:10
Jullie zijn nog zenuwachtiger als ik
Birth alarm is zowat de hele nacht af gegaan, heb lekker onrustig nachtije achter de rug. Maar nog geen veulen hoor, ze i wel heel de nacht flink onrustig geweest, liggen, graven etc... dus er heeft zeker wat zitten wringen.(veulen gedraaid mischien) We wachten nog even rustig af, lang gaat het zeker niet meer duren, gezien de melkbar lek is