Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gem schreef:Ivystoeter: je kunt het op de Quintus' manier doen: 4 weken in de stal bivakkeren, afgesloten van Bokt en Buitenwereld, maar ook op de gem' manier: tentje op het juiste moment opbouwen in de wei, hopelijk wel als het iets warmer is, steeds je kop buiten de tent steken, een grazende schim zien, en dan uiteindelijk nog op enkele minuten na de geboorte missen
.
AngelsDitch schreef:Hahaha...
Ik ga in mn vrachtwagentje (waar slaapruimte in is) naast stal slapen. Camera'tje op stal gericht, tv schermpje in de wagen...
; ook nog zo'n portable DVD speler met 2 schermpjes erbij zeker zodat je 's avonds met Alexis nog een leuke film kan kijken op 2 comfortabele autostoelen
? Neonlight schreef:Of op de Neon manier, bedje maken in de stal en 8 nachten in de stal slapen, tussen de herrieschoppende beesten, en elk half uur even stiekem spieken hoe het ervoor staat. Vervolgens rond 7 uur 's morgens richting huis gaan om bij te slapen na zoveel gebroken nachten en om net voor half 11 gebeld worden dat het veulen geboren is.
! 
haha.. Wordt nog wat als ik er ooit kinderen uit moet poepen haha
). Ik had het eigenlijk wel goed voor elkaar. In de zadelkamer met koffiezetapp, water, radio, kachel, bed, wijn, de staleigenaren die voor mijn eten zorgden (toppers), camerascherm en bokt op mijn telefoon. Ik heb de geboorte meegemaakt en daar deed ik het voor (al heb ik sinds het waken niet meer langer kunnen slapen dan half 7......terwijl ik daarvoor wel tot 11 uur kon liggen maffen, dus ritme is wel veranderd).
.