Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:uierTJE zegt ze..![]()
Wel,toch twee overduidelijk-hoogzwangere dames Mazzel-Meid! Moest je die van mij gehad hebben,ging je véél meer aan het twijfelen slaan!
Maseike schreef:hahahahaha.
Ik zal dadelijk eens proberen om naar boven en beneden tegaan.
Idd de accu is idd erg snel leeg, en die van mij zit nu ook een stekker erin want om de dag is dat ding leeg dus vandaar nu ook gewoon met de stekker.
Ik heb alleen probelem met inbellen... jij ?
Soms moet ik 10 x inbellen voor ik verbinding krijg dus ik ga dat even in de gaten houden.
Ik zal zo eens kijken of die van mij naar boven en beneden gaat want ik krijg nu geen verbinding
melisjuh schreef:We hebben een veulen!!:)
vanmidag tegen 1uur was ik bij de pony's dee ik de merrie's opstal hengstjes naar buiten, toen zag ik precious de hele tijd naar haar buik kijken dus toen d8 ik van nou misshcien komt het wel heel gauw, en toen kwam er allemaal vruchtwater uit, dus ik gauw mijn vader en moeder bellen,toen heb ik heel snel de camera van huis opgehaald, en alles gefilmd en foto's gemaakt.
De dierenarts is net langs geweest voor een veulen spuit en de nageboorte nagekeken.
het is een bruine merrie met witte beentjes en een mooie bles, ze ziet er echt mooi uit hele lange benen.
de moeder is ook gezond gelukkig:)
Ik vind het nog steeds een wonder en zo mooi om te zien, als een veulen geboren wordt
echt hele mooie ervaring:)
Muzefee schreef:* Raakt hier iemand serieus gefrustreerd.
Gister en vandaag bij een vriendin 2 veulens geboren. En hier.... NIKS ! WAAH !![]()
Amandake schreef:@mazzelmeid :hoe doe je dat dan met dat temperaturen ? bij onze teefjes is het zo dat de temp. 1 graad zakt 24 u voor de bevalling.
Cheveyo schreef:Voor jou staat al dat moois nog te gebeuren Muzefee
_Marlijn schreef:Shak gaat voor een merrie!
Daarom is ze nu ook zoveel langzamer als vorig jaar! Ze moet er nu een merrietje met veel zwart van maken
Mazzel-meid schreef:haha dat is het wachten waard![]()
Hoe is het met jou dames??