Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind Curran ook het beste bij Angel passen. (Vind hem ook echt een leuke naam hebben.
) pretty schreef:uierTJE zegt ze..![]()
Wel,toch twee overduidelijk-hoogzwangere dames Mazzel-Meid! Moest je die van mij gehad hebben,ging je véél meer aan het twijfelen slaan!

,ik reken altijd 340 dagen na de tweede dekking ,dus dat is morgen
Maseike schreef:hahahahaha.
Ik zal dadelijk eens proberen om naar boven en beneden tegaan.
Idd de accu is idd erg snel leeg, en die van mij zit nu ook een stekker erin want om de dag is dat ding leeg dus vandaar nu ook gewoon met de stekker.
Ik heb alleen probelem met inbellen... jij ?
Soms moet ik 10 x inbellen voor ik verbinding krijg dus ik ga dat even in de gaten houden.
Ik zal zo eens kijken of die van mij naar boven en beneden gaat want ik krijg nu geen verbinding

is toch altijd hetzelfde 
jaja, dat wordt een hengstje
en shakyra langszij? ook punt?
melisjuh schreef:We hebben een veulen!!:)
vanmidag tegen 1uur was ik bij de pony's dee ik de merrie's opstal hengstjes naar buiten, toen zag ik precious de hele tijd naar haar buik kijken dus toen d8 ik van nou misshcien komt het wel heel gauw, en toen kwam er allemaal vruchtwater uit, dus ik gauw mijn vader en moeder bellen,toen heb ik heel snel de camera van huis opgehaald, en alles gefilmd en foto's gemaakt.
De dierenarts is net langs geweest voor een veulen spuit en de nageboorte nagekeken.
het is een bruine merrie met witte beentjes en een mooie bles, ze ziet er echt mooi uit hele lange benen.
de moeder is ook gezond gelukkig:)
Ik vind het nog steeds een wonder en zo mooi om te zien, als een veulen geboren wordt
echt hele mooie ervaring:)

Muzefee schreef:* Raakt hier iemand serieus gefrustreerd.
Gister en vandaag bij een vriendin 2 veulens geboren. En hier.... NIKS ! WAAH !![]()
Amandake schreef:@mazzelmeid :hoe doe je dat dan met dat temperaturen ? bij onze teefjes is het zo dat de temp. 1 graad zakt 24 u voor de bevalling.

"

jazeker een merrie

Cheveyo schreef:Voor jou staat al dat moois nog te gebeuren Muzefee

............. 
_Marlijn schreef:Shak gaat voor een merrie!
Daarom is ze nu ook zoveel langzamer als vorig jaar! Ze moet er nu een merrietje met veel zwart van maken

Mazzel-meid schreef:haha dat is het wachten waard![]()
Hoe is het met jou dames??
Er zit totáál geen verandering in die uier van haar. Dus nee, dat veulen zie ik nog niet zo snel komen. Ténzij het ineens heel snel gaat natuurlijk, een uier kan zo vol zitten
Maar ik ga er nu iig nog gewoon vanuit dat ze eind juni bevalt.
(Dat zou me wel véél beter uitkomen, ik zit eind mei in mn eindexamen)
beide merrie's waren drachtig toen ze overleden 
als fokker ben je wel heel trots dan!
zit er vaak naast haha